R1 motorblok mogelijk op raptor?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

Ik heb "maar" ne 750 gsxf deronder liggen enne da is nie mis om onder kontrole te houden(en de carbu's staan nog nie op punt).
Van mij moogt ge proberen maar bij 170km/u stopt ge toch vanzelf hehe (is gvd hard op een quad). :shock:
Maar alleen voor de power zou ik het ook doen, is vet lache aan de rode lichten. 8)
BAJA 650
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door BAJA 650 »

kameraat heeft een raptor 660 met een R6 blok onder en die loopt goed en gaat over de 200 km/uur
voor wie een r1 wil moet eens kijken op 2dehands staat een bombardier met r1 te koop voor 2500€ moet nog afgewerkt worden maar motor draait al
http://www.2dehands.be/quad-18846562.ht ... r&start=15
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

hehe motor draait, tis te hopen hij zal voor de rest nog wel problemen genoeg hebben om alles in orde te krijgen maar 2500 euro is wel mooie prijs voor de durvers :duimhoog:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
BAJA 650
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door BAJA 650 »

ik weet ook niet of het kader goed gelast is het lijkt maar licht ijzer maar blok met kabelboom is al 2500€ waard ik denk ook dat een bombardier niet de ideale quad is om zo iets te doen is hoog van de grond tegenover een raptor 660
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

lager leggen is voor alle quads zelfde, zithoogte daarentegen kan verschillen.
Wat wel is, is dat raptor frame zich meer leent om andere(baanmotor) blokken in te leggen wegens z'n model. Daarom dat iedereen raptorframe gebruikt. Het mooie is dan eens iets anders proberen bv met een andere quad of een v-blok of een boxerblok.
Om het bij een bombardier te proberen is gewoon lef hebben want die andere dingen zijn al geprobeerd dus daar weet men of het kans op slagen heeft.
Vraagje: is blok nieuw? Anders heeft hij toch mooie (lees dikke) prijs betaalt voor de blok. :shock:
Om af te sluiten-> Ik deed 'em niet weg ,werkte het project af en ging BLAZEN :crosser:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Plaats reactie