enkele programma's

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer

enkele programma's

Bericht door Sebastien »

Beste

een tijdje geleden heb ik vista business edition geinstaleerd. (zeer content van) Nu heb ik met business edition spijtig genoeg geen recht op de windows media center (enkel met home premium en ultimate). daarom ben ik op zoek naar een goede media center (tv, dvd, films) Powercinema had ik vroeger maar deze werkt niet meer op vista enkel hogere versies maar daarvoor moet ik dan betalen.

Ook ben ik nog op zoek naar een burnsoftware. Ik maakte vroeger altijd gebruik van nero maar deze werkt ook niet meer omdat ik met vista werk en moet ook een hogere versie downloaden die ook betalend is (zelfde liedje dus)

Kan er mij mss iemand een paar goeie programmas doorgeven of eventueel een crack voor bovenstaande programma's.

Met vriendelijke groeten
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

misschien is vls mediaplayer iets voor jou? die speelt nog veel meer af dan window's mediaplayer :wink:
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Hij zoekt een Media Center, geen Media Player... ;)

Misschien is MediaPortal iets voor jou (OpenSource), alleen hebben sommigen problemen met Fullscreen vs. Windowed en het volume. Normaal zou het moeten werken, maar dat hangt ook af van de beschikbare drivers voor jouw grafische kaart en TV-Tuner.

http://www.team-mediaportal.com/

Ik ben niet echt fan van Nero 7 (6 was een stuk beter), maar als je dit gewoon bent, kan je er evengoed bij blijven. Dit is trouwens de Trial versie en volkomen legaal. Check je PM's om hem dan ook nog werkende te krijgen. :)

http://ftp2.de.nero.com/software/nero7/ ... _trial.exe (197MB)
Plaats reactie