bla bla bla
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
-
Bartje 400
- Quadracer

zalig alsk ooit veel geld heb
...
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
-
Bad Boy for life
- Quadfanaat

-
Bad Boy for life
- Quadfanaat

AMENCharger69 schreef:PFFFFFFFFFF smeltende ijskappen, ozonlaag, opwarming van de aarde het laat me koud. Mijn Ram loopt op lpg, en dat is nog altijd de zuiverste en milieu vriendelijkste brandstof die er is dus...
Dat de fabrieken maar eens eerst minder uitsoot produceren dan zijn we al een heel eind op de goede weg.
En alle gesponsorde motorische sporten dan ? Wat produceren die voor een uitstoot ?
Nee op een quadforum de milieu freak uithangen is toch ook niet het voorbeeld. Terwijl we allemaal weten dat die ook hun steentje bijdragen tot de afbraak van het milieu. Dan moeten we ook maar allemaal onze quad stil zetten. Ik denk dat dit helemaal de bedoeling niet is.
En verbruik ! Pffff lig ik ook niet wakker van, ge moet er iets voor over hebben en ik zit lekker veilig in mijn dik zwart monster. Het is gewoon een waar genot om met zoiets te rijden.
Niet verkeerd opvatten hé, maar ik ben van mening dat we reeds genoeg taksen betalen dus wil ik van die taksen ten volle genieten om met zo dik mogelijke bakken te rijden.
Mijn Dodge staat niet op LPG maar ik rij er ook maar 3.000 km mee op 1 jaar ( echt waar ) , dus veel milieuvervuiling zal dat niet opleveren .
Kijk maar eerst naar al die mensen die 100 km per dag verijden voor hun woon-werk verkeer , ze rijden misschien maar met een 1.9 diesel maar op 1 jaar rijden ze makkelijk 30.000 km .
Ik bedoel maar kijk niet enkel naar de vervuiling die de motor oplevert maar ook naar hoeveel km ermee gereden wordt .
Maarja dit topic gaat eigenlijk over Charger69 zijn dodge en niet over het milieu