KAWASAKI KFX 700

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
mr proper
Toeschouwer
Toeschouwer

KAWASAKI KFX 700

Bericht door mr proper »

ik weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats staat maar ik ben nieuw in deze sport en wou eens weten wat jullie vinden van deze quad (kawasaki kfx 700)

ik heb hem nog niet gekocht ... ik hoor eerst eens overal rond en maak dan een beslissing

hij dient om wat op straat rond te toeren en hoelang zou je er aan één stuk mee mogen doorrijden

je weet wel een tourke doen in de limburg of aan zee ofzo

wat ik ook graag zou weten wat het verschil is tussen een belgische homologatie en een europese homologatie

ik heb een caravan in nederland staan waar ik in de zomermaanden veel aanwezig ben heb ik daar een europese homologatie voor nodig ?

ik dank u allen zeer voor de reacties ...
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

ik weet niet veel van deze quad maar ik weet wel dat hij een redelijk lage topsnelheid heeft! misschien iets om rekening mee te houden
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

je mag gerust met belgische nummer platen nederland betreden hoor zonder 1 opmerking daar op te krijgen .

en voor op de baan geschikt deze quad , ja voor wat niet het is toch een V2 motor , heeft veel vermogen , een hoge topsnelheid durf ik me niet echt over uitspreken , maar ik weet wel 1 ding ... zeer betrouwbare quad's hoor !
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

spoor! schreef:ik weet niet veel van deze quad maar ik weet wel dat hij een redelijk lage topsnelheid heeft! misschien iets om rekening mee te houden
topsnelheid is 110-115, is dat langzaam?
ontopic: het is een uitstekende quad voor op de weg! heb hem zelf ook gehad en was er super tevreden van. had zeer veel power (V2 :mrgreen: ), en een automaat (stuk ontspannender). Als je de belgische papieren goed inorde hebt, mag het geen problemen geven om er in nederland mee te rijden. ik zou hem nemen, je krijgt er zeker geen spijt van !
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
mr proper
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door mr proper »

bedankt voor de reacties ... je mag niet op de snelwegen met je quad dus die topsnelheid zit wel goed

ook iemand een voorkeur waar ik hem zou aankopen ? (als je hier geen quadshops mag posten pb is geen probleem)
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

@ yamaha grizzly ik dacht wel dat ze maar 90 reden ofzo! :oops: volgens mij ook hier op het forum gelezen ofzo :wink: maar ik weet niet hoor :wink:

@ mr proper als je uit belgie komt mag je idd niet met je quad op de snelweg maar in nederland wel hoor :wink: alleen zou ik dat sterk afraden! :duimlaag:
mr proper
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door mr proper »

nee ik zou het ook niet avonturen ... ne quad dient voor te crossen of wa te toeren
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

men kan en mag zeggen waar er quadshops zijn bij jou in de buurt. van waar ben je ongeveer?
greetz
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

aan je typen te zien kom je uit belgie of niet :p :D
mr proper
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door mr proper »

lol klopt in ben van belgie in de buurt van merksem antwerpen :duimhoog:
Doma
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Doma »

in tessenderlo piranha
in alken quadshop

daar ga ik
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

De kfx is ne goeie quad voor mee op de baan wa toerkes te kunnen doen, MAAR let op, het zullen wel toerKES zijn, hij heeft een benzinetank van 12L maar hij springt op reserve bij 8.8L, en dit bij een goei 70km afhankelijk van de rijstijl, anders zult ge der maar een goei 60km's mee doen offroad... Dus pak al maar een tonneke naft mee...

Voor de rest wel betrouwbaar, waarschijnlijk door de V2 dat ie ook minder slijtagegevoelig is maar hier heb ik nie echt een oog op... Ge kunt wel de IMS tank kopen maar veel denk ik nie da ge hierdoor zult winnen want die is maar 15L...

Is wel iets waar ge rekening mee moet houden als ge hem wilt kopen!
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Léon »

biestig schreef:De kfx is ne goeie quad voor mee op de baan wa toerkes te kunnen doen, MAAR let op, het zullen wel toerKES zijn, hij heeft een benzinetank van 12L maar hij springt op reserve bij 8.8L, en dit bij een goei 70km afhankelijk van de rijstijl, anders zult ge der maar een goei 60km's mee doen offroad... Dus pak al maar een tonneke naft mee...

Voor de rest wel betrouwbaar, waarschijnlijk door de V2 dat ie ook minder slijtagegevoelig is maar hier heb ik nie echt een oog op... Ge kunt wel de IMS tank kopen maar veel denk ik nie da ge hierdoor zult winnen want die is maar 15L...

Is wel iets waar ge rekening mee moet houden als ge hem wilt kopen!
waarom een jerrycan meenemen als je op veel plaatsen kan tanken, en ik denk dat hij wel wat zuiniger is dan 1:5,8 :p dan kan je ook je benen weer eens strekken :wink:
even over de kawa is zeker een goede machine en het hoeft niet altijd hard te gaan als hij maar lekker rijd.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
yves avelgem
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door yves avelgem »

Heb nog een kfx gehad, en het is echt een superquad op de baan. Alleen om echt te crossen is hij te zwaar. Dat van dat verbruik is zeker niet waar, want met een tank deed ik steeds tussen de 90 en 100km. Heb hem 2 jaar gehad, en nooit geen problemen gehad.
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

Dan weet ik toch wel nie hoe gij aan uw 90 a 100km's komt zunne, ik kom toch maar aan een goei 75km en dan gaat men lampke van de reserve aan...

En als ge dan op de boerenbaankes aan't rijden zijt dan kunt ge wel effe zoeken voor ge een tankstation tegen komt => jerrycanneke dus
Plaats reactie