KAWASAKI KFX 700
KAWASAKI KFX 700
ik weet niet of mijn vraag hier op zijn plaats staat maar ik ben nieuw in deze sport en wou eens weten wat jullie vinden van deze quad (kawasaki kfx 700)
ik heb hem nog niet gekocht ... ik hoor eerst eens overal rond en maak dan een beslissing
hij dient om wat op straat rond te toeren en hoelang zou je er aan één stuk mee mogen doorrijden
je weet wel een tourke doen in de limburg of aan zee ofzo
wat ik ook graag zou weten wat het verschil is tussen een belgische homologatie en een europese homologatie
ik heb een caravan in nederland staan waar ik in de zomermaanden veel aanwezig ben heb ik daar een europese homologatie voor nodig ?
ik dank u allen zeer voor de reacties ...
ik heb hem nog niet gekocht ... ik hoor eerst eens overal rond en maak dan een beslissing
hij dient om wat op straat rond te toeren en hoelang zou je er aan één stuk mee mogen doorrijden
je weet wel een tourke doen in de limburg of aan zee ofzo
wat ik ook graag zou weten wat het verschil is tussen een belgische homologatie en een europese homologatie
ik heb een caravan in nederland staan waar ik in de zomermaanden veel aanwezig ben heb ik daar een europese homologatie voor nodig ?
ik dank u allen zeer voor de reacties ...
je mag gerust met belgische nummer platen nederland betreden hoor zonder 1 opmerking daar op te krijgen .
en voor op de baan geschikt deze quad , ja voor wat niet het is toch een V2 motor , heeft veel vermogen , een hoge topsnelheid durf ik me niet echt over uitspreken , maar ik weet wel 1 ding ... zeer betrouwbare quad's hoor !
en voor op de baan geschikt deze quad , ja voor wat niet het is toch een V2 motor , heeft veel vermogen , een hoge topsnelheid durf ik me niet echt over uitspreken , maar ik weet wel 1 ding ... zeer betrouwbare quad's hoor !
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
-
- Quad Master
topsnelheid is 110-115, is dat langzaam?spoor! schreef:ik weet niet veel van deze quad maar ik weet wel dat hij een redelijk lage topsnelheid heeft! misschien iets om rekening mee te houden
ontopic: het is een uitstekende quad voor op de weg! heb hem zelf ook gehad en was er super tevreden van. had zeer veel power (V2 ), en een automaat (stuk ontspannender). Als je de belgische papieren goed inorde hebt, mag het geen problemen geven om er in nederland mee te rijden. ik zou hem nemen, je krijgt er zeker geen spijt van !
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
De kfx is ne goeie quad voor mee op de baan wa toerkes te kunnen doen, MAAR let op, het zullen wel toerKES zijn, hij heeft een benzinetank van 12L maar hij springt op reserve bij 8.8L, en dit bij een goei 70km afhankelijk van de rijstijl, anders zult ge der maar een goei 60km's mee doen offroad... Dus pak al maar een tonneke naft mee...
Voor de rest wel betrouwbaar, waarschijnlijk door de V2 dat ie ook minder slijtagegevoelig is maar hier heb ik nie echt een oog op... Ge kunt wel de IMS tank kopen maar veel denk ik nie da ge hierdoor zult winnen want die is maar 15L...
Is wel iets waar ge rekening mee moet houden als ge hem wilt kopen!
Voor de rest wel betrouwbaar, waarschijnlijk door de V2 dat ie ook minder slijtagegevoelig is maar hier heb ik nie echt een oog op... Ge kunt wel de IMS tank kopen maar veel denk ik nie da ge hierdoor zult winnen want die is maar 15L...
waarom een jerrycan meenemen als je op veel plaatsen kan tanken, en ik denk dat hij wel wat zuiniger is dan 1:5,8 dan kan je ook je benen weer eens strekkenbiestig schreef:De kfx is ne goeie quad voor mee op de baan wa toerkes te kunnen doen, MAAR let op, het zullen wel toerKES zijn, hij heeft een benzinetank van 12L maar hij springt op reserve bij 8.8L, en dit bij een goei 70km afhankelijk van de rijstijl, anders zult ge der maar een goei 60km's mee doen offroad... Dus pak al maar een tonneke naft mee...
even over de kawa is zeker een goede machine en het hoeft niet altijd hard te gaan als hij maar lekker rijd.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
-
- Toeschouwer