crossbaan tilburg?
crossbaan tilburg?
ik heb een vraagje ik had ergens in een film een crossbaan gezien nu werd me verteld op een ander forum dat dit in tilburg was maar weet iemand hier misschien meer informatie over te geven? bedankt he!
Ik heb nu een Adly 300cc cross quad maar ik ben mijn eigen aan het orienteren voor een nieuwe.
Ik wil graag een Raptor 700R maar het zal wel een z400 worden omdat die simpelweg goedkoper is:).
Een Raptor is super maar 12000 eurokes is niet niks voor een quad, dat is een nieuwe auto :O
Ik neem aan dat jij een barossa rijdt aan je avatar te zien en dat zal dan wel een 250 zijn?
Bevalt hij goed? Ik wou hem eerst ook maar de Adly is iets zwaarder en wat groter daarom koos ik voor deze.
Het is een leuke quad maar hij had er wel wat pktjes bij mogen hebben vind ik , maja het is dan ook geen Yamaha of Suzuki he dus mag ik eigenlijk niet klagen.
Ik wil graag een Raptor 700R maar het zal wel een z400 worden omdat die simpelweg goedkoper is:).
Een Raptor is super maar 12000 eurokes is niet niks voor een quad, dat is een nieuwe auto :O
Ik neem aan dat jij een barossa rijdt aan je avatar te zien en dat zal dan wel een 250 zijn?
Bevalt hij goed? Ik wou hem eerst ook maar de Adly is iets zwaarder en wat groter daarom koos ik voor deze.
Het is een leuke quad maar hij had er wel wat pktjes bij mogen hebben vind ik , maja het is dan ook geen Yamaha of Suzuki he dus mag ik eigenlijk niet klagen.
Hij rijdt wel lekker hoor, en hij ligt ook lekker op de weg enzo maar hij had gewoon iets meer vermogen moeten hebben.
Als je gewoon ff simpel gaat vergelijken dat een 300cc blokje van Adly volgens mij maar iets van 23 pk op de motor heeft (op de wielen uiteraard nog minder), en bijv een z400 op de motor heeft er 38.
Die 100cc xtra van een z400 lijkt weinig maar het aantal pks is toch een verschil van 15, dat is bijna het dubbele he.
Een koreaans imitatie blokje is gewoon niet te vergelijken met een Japanse krachtbron.
Maar ook dat wist ik toen ik hem kocht, de prijs is gewoon super want ik heb er 4600 eurokes voor betaald (nieuw).
En dan heb je 5 versnellingen vooruit en een achteruit, en bij de remmen schijven rondom.
Dus het is geen halve bak. En het voordeel dat hij heeft boven een barossa is dat de achteruit van een barossa zit op een bepaalde manier gefabriceerd dat het altyd een beetje aanloopt en waardoor hij dus constant of je nu vooruit of achteruit rijdt altijd een beetje vermogen verliest (heb ik van horen zeggen door de verkoper). Want de achteruit zit niet regelrecht op de motor en bij een adly wel.
Maar jij weet vast wel wat ik bedoel, en dat is dus bij een Adly niet het geval . En de ketting van een Adly quad is een O-ring ketting, dus super weinig onderhoudt.
Dus het is een goede beginners quad net zoals de barossa, alleen dan groter, ietsjes zwaarder kwa vermogen en zeer compleet uitgevoerd met die ketting de achteruit en de schijven.
En kwa vermogen zal het niet veel schelen denk ik tussen een barossa en een adly. Adly is misschien nog ietwat sterker.
En dan nog als laatst maar zeker niet te vergeten, hij heeft gewoon een cool uiterlijk.
Ik post als ik het niet vergeet morgen nog wel even een foto van hoe hij nu is.
Greets,
Johan.
Als je gewoon ff simpel gaat vergelijken dat een 300cc blokje van Adly volgens mij maar iets van 23 pk op de motor heeft (op de wielen uiteraard nog minder), en bijv een z400 op de motor heeft er 38.
Die 100cc xtra van een z400 lijkt weinig maar het aantal pks is toch een verschil van 15, dat is bijna het dubbele he.
Een koreaans imitatie blokje is gewoon niet te vergelijken met een Japanse krachtbron.
Maar ook dat wist ik toen ik hem kocht, de prijs is gewoon super want ik heb er 4600 eurokes voor betaald (nieuw).
En dan heb je 5 versnellingen vooruit en een achteruit, en bij de remmen schijven rondom.
Dus het is geen halve bak. En het voordeel dat hij heeft boven een barossa is dat de achteruit van een barossa zit op een bepaalde manier gefabriceerd dat het altyd een beetje aanloopt en waardoor hij dus constant of je nu vooruit of achteruit rijdt altijd een beetje vermogen verliest (heb ik van horen zeggen door de verkoper). Want de achteruit zit niet regelrecht op de motor en bij een adly wel.
Maar jij weet vast wel wat ik bedoel, en dat is dus bij een Adly niet het geval . En de ketting van een Adly quad is een O-ring ketting, dus super weinig onderhoudt.
Dus het is een goede beginners quad net zoals de barossa, alleen dan groter, ietsjes zwaarder kwa vermogen en zeer compleet uitgevoerd met die ketting de achteruit en de schijven.
En kwa vermogen zal het niet veel schelen denk ik tussen een barossa en een adly. Adly is misschien nog ietwat sterker.
En dan nog als laatst maar zeker niet te vergeten, hij heeft gewoon een cool uiterlijk.
Ik post als ik het niet vergeet morgen nog wel even een foto van hoe hij nu is.
Greets,
Johan.
haha oke! dat verhaal van die achteruit begrijp ik dat heeft de verkoper(qp) mij ook uitgelegd maar van die ketting begrijp ik niet zo goed? je zei iets met een o-ring of iets dergelijks? dat is zeker wel een klein nadeeltje van mijn quad ja, je moet vaak de ketting spannen maar van de andere kant ben je dan wel met je quad bezig en is het dus altijd leerzaam! maar ik geloof meteen dat je met zo'n adly ook goed vooruit kunt hoor