WP veren?!
WP veren?!
ik hoor regelmatig veel rond de WP veren, zijn deze goed? prijs?
beter als reiger zullen ze misschien niet zijn maar toch?! iemand een website?
beter als reiger zullen ze misschien niet zijn maar toch?! iemand een website?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
ja ik maakte daarom ook een beetje deze topic chris, als deze vrij goed zijn en de prijs goed is en ik over een klein jaartje veren wil kopen, zijn het misschien deze?! weet iemand soms prijzen?
DQT Racing Team
-
- Quadracer
- Contacteer:
gin 1975 raakte de oprichter van WP Suspension, de heer Wim Peters ( een enthousiaste Nederlandse motorcrosser ) zwaar gewond bij een crash met zijn motorfiets. Tijdens de herstelperiode, welke ruim twaalf maanden duurde, besteedde hij al zijn tijd in de werkplaats om te kijken welke verbeteringen er aan de vering van zijn motorfiets mogelijk waren.
De resultaten van zijn onderzoek en ontwikkeling waren zo succesvol, dat steeds meer MX rijders in die tijd geïnteresseerd raakten in de door Wim Peters ontwikkelde schokdempers.
Een van de eerste succesvolle rijders met "WP" schokdempers was de Nederlandse MX held Gerrit Wolsink (alias "de vliegende tandarts").
Kees van der Ven, Heinz Kinigadner, Dave Strijbos, John van den Berk, Max Biaggi, Valentino Rossi, Andrew Pitt, David Jeffreys (isle of mann) en het HONDA Ten Kate racing team zijn slechts een klein aantal namen van rijders die met "WP" schokdempers succes hebben geboekt.
als je op de site kijkt staat er echt nergens white power je heb wel white brothers dat zijn uitlaten
De resultaten van zijn onderzoek en ontwikkeling waren zo succesvol, dat steeds meer MX rijders in die tijd geïnteresseerd raakten in de door Wim Peters ontwikkelde schokdempers.
Een van de eerste succesvolle rijders met "WP" schokdempers was de Nederlandse MX held Gerrit Wolsink (alias "de vliegende tandarts").
Kees van der Ven, Heinz Kinigadner, Dave Strijbos, John van den Berk, Max Biaggi, Valentino Rossi, Andrew Pitt, David Jeffreys (isle of mann) en het HONDA Ten Kate racing team zijn slechts een klein aantal namen van rijders die met "WP" schokdempers succes hebben geboekt.
als je op de site kijkt staat er echt nergens white power je heb wel white brothers dat zijn uitlaten
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"