Hoi,
ik zoek een quad te kopen die betrouwbaar is (zie mijn andere post)
Enkele winkels (salons) afgeschuimd en toch wel verwonderlijke info gekregen :
1) een ketting (en tandwielen) van een quad gaan maar 2500 km mee (op mijn moto is dat 10 keer meer !)
2) Sym is eigenlijk Honda Als dat waar is, toch wel aan een verdomd goeie prijs !
3) SMC is eigenlijk Yamaha idem
4) Koop maar een Goes ipv een SMC, toch stukken beter misschien waar, maar waar koop je zo'n ding en laat je het dan onderhouden ?)
Heeft iemand een idee of daar iets waar van is ? of willen die verkopers alleen proberen van hun 'overkoopbare' miserie af te geraken ?
groetjes
mag je verkopers geloven ?
mag je verkopers geloven ?
vallen is absoluut geen probleem, alleen landen is lastig ...
-
- Quadrider
- Contacteer:
De slijtage van de ketting en tandwielen hangt veel af van het type en van waar je rijdt:
Op de weg of off-road.
Ik moet bv na elke rit mijn ketting aanspannen. Dus 2500km zal ik helaas niet halen.
Na 200km waren mijn remblokken weg.
Deze slijtage komt blijkbaar enkel doordat ik veel in de modder rij.
Wat betreft de merken denk ik dat er niets boven een echte Yamaha, Suzuki of Honda gaat.
Het feit dat die andere goedkoper zijn zal wel ergens aan liggen.
Op de weg of off-road.
Ik moet bv na elke rit mijn ketting aanspannen. Dus 2500km zal ik helaas niet halen.
Na 200km waren mijn remblokken weg.
Deze slijtage komt blijkbaar enkel doordat ik veel in de modder rij.
Wat betreft de merken denk ik dat er niets boven een echte Yamaha, Suzuki of Honda gaat.
Het feit dat die andere goedkoper zijn zal wel ergens aan liggen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: mag je verkopers geloven ?
helifool schreef:Hoi,
ik zoek een quad te kopen die betrouwbaar is (zie mijn andere post)
Enkele winkels (salons) afgeschuimd en toch wel verwonderlijke info gekregen :
1) een ketting (en tandwielen) van een quad gaan maar 2500 km mee (op mijn moto is dat 10 keer meer !) larie, kan veel langer mee
2) Sym is eigenlijk Honda Als dat waar is, toch wel aan een verdomd goeie prijs ! woeha, das een goei grap, met uw pollen van Sym afblijven
3) SMC is eigenlijk Yamaha idem yeah right
4) Koop maar een Goes ipv een SMC, toch stukken beter misschien waar, maar waar koop je zo'n ding en laat je het dan onderhouden ?) Philco doet geen SMC meer maar wel GOES en dus keren hune dealers noodgedwongen hun kar
Heeft iemand een idee of daar iets waar van is ? of willen die verkopers alleen proberen van hun 'overkoopbare' miserie af te geraken ?
groetjes
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
echt wel snel antwoord op dit forum. Bedankt
Blijkbaar dus wat ik al vreesde : larie
Toch wel triest dat verkopers een potentiële klant eender wat willen wijsmaken om maar iets verkocht te krijgen .
Kent trouwens iemand (zeker wel) een serieuze multi-merk dealer die ook een beetje bezorgd is over klanttevredenheid en niet alleen over verkoopcijfers ? (liefst eigen ervaring, niet van horen zeggen)(indien mogelijk niet aan de kust, ik woon regio Tienen, dus wat in een straal van +/- 70km daar rond ligt liefst.)
Bij de deur heb ik er (nog) geen gevonden, anders had deze post waarschijnlijk niet bestaan ...
Bedankt.
vallen is absoluut geen probleem, alleen landen is lastig ...
www.reytec.be in Paal