the mud squad 11 maart 2007
ik zou voor de grizzly gaan mike
eps
4 hydrolische schijfremmen
super geplaatsde snorkels
laag zwaarte punt
Alerbarstend veule geld
Ik ben echt een Suzuki man..Yamaha heb ik weinig mee,van vroeger uit..ik weet nog niet wat ik wil,de Wolverine moet waarschijnlijk wel het veld ruimen,is niet erg convortabel over ruw terrein,en door het verbreden spuit die de modder nog achter mijn oogkasten ,maar als die zo smal staat oogt niet,en kanteld mij te snel..een sportquad begin je niets mee in de blub,kortom,ik ben nog aan het twijvelen..
eps
4 hydrolische schijfremmen
super geplaatsde snorkels
laag zwaarte punt
Alerbarstend veule geld
Ik ben echt een Suzuki man..Yamaha heb ik weinig mee,van vroeger uit..ik weet nog niet wat ik wil,de Wolverine moet waarschijnlijk wel het veld ruimen,is niet erg convortabel over ruw terrein,en door het verbreden spuit die de modder nog achter mijn oogkasten ,maar als die zo smal staat oogt niet,en kanteld mij te snel..een sportquad begin je niets mee in de blub,kortom,ik ben nog aan het twijvelen..
Laatst gewijzigd door mikebike op zo 11 mar, 2007 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadracer
-
- Quadracer
Was een mazzeltje die lier..was een marktkoopman die een hele partij opkocht,en er zat toevallig een atv lier tussen de koelkasten en keukenapperatuuryamahakodiak schreef:= 15 lierenmikebike schreef:1500euro=3300gulden=maanden werken..yamahakodiak schreef:wat scheelt het met de suzuki 1000
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadracer
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
- modderfred
- Toeschouwer