Teamvoorstelling Plant Quad Racing 2007

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Plaats reactie
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Teamvoorstelling Plant Quad Racing 2007

Bericht door No Limit W-tec »

Alle foto's hier : http://www.planetquadracing.be/coppermi ... p?album=49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En onze snoeper van 't team :
Afbeelding
Marc ontbreekt nog, kon niet aanwezig zijn door zijn werk.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Jullie pakken nogal serieus uit :shock: Maar het ziet er allemaal gelikt uit :knikblij:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

2005 was een beginjaar, 2006 is de structuur treffelijk op poten gezet, 2007 is het tijd om te scoren, dit zowel in Frankrijk met Davy Brems als met Jan in BQR.

Davy zou constant top 10 moeten kunnen rijden in Frans MX Elite, met af toe top 5 noteringen. Top 3 in Frankrijk is in normale omstandigheden denk ik nog iets te hoog gegerepen. In Grand Ouest valt af te wachten wat Meertens daar gaat doen, maar normaal denk ik dat Davy er wel moet kunnen winnen.

Jan verwacht ik mee te strijden in top 3 van BQR en paar keer podium moet naar einde van seizoen wel haalbaar zijn.

Verder links en rechts nog wat MCLB, VMCF, en paar endurances meepikken.

Bij endurances staat Bastogne en PDV hoog op het lijstje, alsook alle strandwedstrijden waar Jan en Davy toch dit jaar al bewezen hebben dat ze er klaar voor zijn.

Ikzelf hou het voor bekeken met rijden op topnivau. Ik wil mij nog meer met de voorbereiding en organisatie gaan bezig houden. De service wagen begint stilaan af te geraken zodat we wat comfortabel kunnen werken en de piloten maar aan één iets meer moeten denken : RIJDEN !

Links of rechts eens gaan trainen of wie weet nog een endurance voor de fun rijden ga ik wel nog doen.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Wel mooi zo'n heel team, en binnenkort zal ik ook mijn eigen 1 mans team kunnen tonen aan iedereen. Weliswaar niet zo professioneel maarja daar heb ik de middelen nu niet voor.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Frank, van die middelen moet ik eerlijk zijn dat we heel hard gesteund worden door W-tec want anders was het niet mogelijk op dit niveau te werken. Mochten we op Yamaha gebleven hebben dan stonden we nu nog waar we dan stonden en was het onmogelijk om Jan en Davy aan te trekken.

Het geld dat het team me kost haal ik er amper uit met de verkoop van de quads momenteel, maar dit is natuurlijk ook een investering naar de toekomst. Als ik ook mijn uren mocht rekenen die ik erin steek dan denk ik dat ik nu zowat virtueel failliet zou zijn :D

Maar ja, postzegels verzamelen kost ook geld hé :|
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

Tis een dure hobby, maar wel enorm leuk en gezellig. Zoals elke natuurlijk.
Wil je het maken op top niveua kost dat altijd, is het nu geld, tijd, moeite, geduld, ...
Spijtige aan de hele zaak vind ik dat het zo onbekend is en het spreekwoord luidt "onbekend maakt onbemind". Als je kijkt naar de solo's die ruim vertegenwoordigd zijn krijgen ze ook maar weinig aandacht.
Om het te vergelijken: Everts 10 x wereldkampion en Boonen wint een kleine wedstrijd, beide krijgen evenveel aandacht.
Het hangt af van vele factoren, maar wat gekender mag de sport zeker zijn. Misschien komen er dan wat meer permanente terreinen, want die belofte blijft maar duren.

Alvast: het team ziet er geweldig uit ! :applaus: Veel succes en de nodige dosis geluk wens ik jullie zeker toe. Maak maar een goed potje van de concurrentie. :knikduim:
‰ Quadracing Team
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

succes alvast voor dit jaar , prachtig team met toffe gasten.
Plaats reactie