blaster uit belgie naar nederland mag nog op de weg?
blaster uit belgie naar nederland mag nog op de weg?
hoi.
heb weer wat zitte te zoeken op sites enzo,
maar nu heb ik verschillende blasters gezien. maar die komen uit belgie.
ze hebben papieren en mogen op de baan. maar als ik ze nu hier invoer?
mag hij dan ook nog de baan op?
mvg

heb weer wat zitte te zoeken op sites enzo,
maar nu heb ik verschillende blasters gezien. maar die komen uit belgie.
ze hebben papieren en mogen op de baan. maar als ik ze nu hier invoer?
mag hij dan ook nog de baan op?
mvg
- 
				jimmy-raptor
 - Easy Quadrider

Hij kan natuurlijk niet zomaar op de weg. Als je alle papieren erbij hebt dus het kenteken gedeelte en bewijs van je quad, kun je naar de rdw toe gaan.  Bij de RDW controleren ze (keuren) heel je quad. Als het om een quad gaat die eerder is ingevoerd (dus bekend staat bij de RDW) kan hij op kenteken worden gezet zonder dat gezeur over TUV keuring etc etc. 
Ik lees dit hier heel vaak dat hij naar duitsland toe moet niet altijd waar. Dus ook al heb je geen verklaring van goed keuring kan je het aanvragen (zoals yamaha suzuki etc ).
Je gaat dus naar de keuring die controleerd of alles aan de eisen voldoet zoals knipperlichten, spiegels, km teller (verplicht naar bouwjaar 2003 en die moet ook verlicht zijn) e.d. .Als hij goed gekeurd is kan je door naar de douna die in het zelfde gebouw zit, voor bpm te betalen. Voor een quad is dat +/- 20 % van de catalogus waarde. Als dat in orde is dus betaald, ga je terug naar de rdw die controlleerd alle papieren nog eens en of je bpm is voldaan en dan heb je binnen 5 dagen heb je kenteken thuis !
Als hij echter niet wordt goedgekeurd, dan krijg je daar een formulier van wat er niet goed is. Als je dat aanpast kan je weer van vooraf aan beginnen bij de rdw.
Vragen laat maar iets achter !

Ik lees dit hier heel vaak dat hij naar duitsland toe moet niet altijd waar. Dus ook al heb je geen verklaring van goed keuring kan je het aanvragen (zoals yamaha suzuki etc ).
Je gaat dus naar de keuring die controleerd of alles aan de eisen voldoet zoals knipperlichten, spiegels, km teller (verplicht naar bouwjaar 2003 en die moet ook verlicht zijn) e.d. .Als hij goed gekeurd is kan je door naar de douna die in het zelfde gebouw zit, voor bpm te betalen. Voor een quad is dat +/- 20 % van de catalogus waarde. Als dat in orde is dus betaald, ga je terug naar de rdw die controlleerd alle papieren nog eens en of je bpm is voldaan en dan heb je binnen 5 dagen heb je kenteken thuis !
Als hij echter niet wordt goedgekeurd, dan krijg je daar een formulier van wat er niet goed is. Als je dat aanpast kan je weer van vooraf aan beginnen bij de rdw.
Vragen laat maar iets achter !
					Laatst gewijzigd door jimmy-raptor op ma 12 mar, 2007 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

- 
				jimmy-raptor
 - Easy Quadrider