Quad kopen
Quad kopen
Hallo ik zou me een quad willen kopen maar ik heb geen flauw idee wat ik zou kopen hij mag niet te duur zijn en het moet een sportieve zijn weet iemand mss een redelijk goedkoop quad voor een beginner?
alvast bedankt
alvast bedankt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Welkom op ons forum!
Uw omschrijving is niet volledig genoeg om u hiermee verder te helpen. Info zoals: uw budget, waarvoor wil je je quad gebruiken (onroad/offroad), sport of 4x4,... hebben we toch nodig om u in de goeie richting te sturen.
Maar ik heb nog een beter voorstel.
Ga gewoon naar deze link en vul deze zoekopdracht in "beginner AND quad". Dan ga je meteen al genoeg topics hierover vinden.
Veel succes dermee![/url]
Uw omschrijving is niet volledig genoeg om u hiermee verder te helpen. Info zoals: uw budget, waarvoor wil je je quad gebruiken (onroad/offroad), sport of 4x4,... hebben we toch nodig om u in de goeie richting te sturen.
Maar ik heb nog een beter voorstel.
Ga gewoon naar deze link en vul deze zoekopdracht in "beginner AND quad". Dan ga je meteen al genoeg topics hierover vinden.
Veel succes dermee![/url]
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik zou als ik jou was dan ook echt voor een raptor 700 gaan, die heb je al vanaf 8900 euro geloof ik.
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
Budget maakt niet uit maar je kijkt wel naar een b merk voor 1250 euro. Dat is het goedkoopste van het goedkoopste.
Wat wil je met je quad. Mee rijden met ritten en dergelijke hele dag mee uitleven dan moet je een a merk nemen.
Voor een redelijke quad met vermogen en ook voor op de baan zou ik naar de suzuki 400 gaan kijken of een raptor 350.
Wat wil je met je quad. Mee rijden met ritten en dergelijke hele dag mee uitleven dan moet je een a merk nemen.
Voor een redelijke quad met vermogen en ook voor op de baan zou ik naar de suzuki 400 gaan kijken of een raptor 350.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard