###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quad Master
- Contacteer:
op de foto lijk da anders
wat is de volgende mod
wat is de volgende mod
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadverslaafde
@ Charger69: Ik had het ook op de trailtech onderdelen Van mijn onderdelen heb ik tot nu toe niets gehoord, had het uitgesteld om te bellen (wou niet lastig doen) maar nu dat de bestelling én betaling reeds 2 weken geleden is gebeurd, ga ik toch een contact opnemen! Als het zo ver is, kunnen we eindelijk eens afspreken!
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Master
-
- Quadverslaafde
Een 350 gaat gewoon vlot, maar om het nu spectaculair te noemen is wat veel denk ik.KEVIN-RAPTOR #6 schreef:@dutje , de quad is opgevoerd al tot en met hij gaat gelijk als een banaan , maar die motor mods post ik hier niet op het forum!
@twan a fijn voor je
@yamaha grizzly ja normaal wel maar we hebben het overlegd de raptor erop en de grizzly de aanhanger trekken
Zelfs met een uitlaatje, filter, carb, dynojet, ander nokkenasje en een bigborekit... Beetje meer pit maar zal
nog geen raptor 660 of z400 inhalen denk ik.
Als ik verkeerd ben, pm dan eens je mods (misschien heb je flesjes NOS erin verstopt )
Begrijp me niet verkeerd, je quad is een juweeltje maar had al die dingen persoonlijk liever op een raptor 700 zien gebeuren ofzo. Kost iets meer maar een tweedehands 700 ging ook lukken want alles is al veranderd qua uiterlijk aan de 350; dus een tweedehands 700 ging er minstens even goed uitzien en dit mét veel meer pit in de motor
KFX540