Extreme 200-QS ECC goedgekeurd

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

Yamaha Grizzly 700 schreef:
peterrrrr schreef:denk als je zon ding met respect behandelt goed mee kunt rijden. het blijft chineses quads maar ik vind dit een goede machine, van de zomer gaan wij er ook een aan schaffen, alleen qua motorblok weet ik niet veel maar lijkt me stukke verbeterd dan die andere kleine troep.

@Yamaha Grizzly 700: ervaring met deze quad dat je zo aan het oordelen bent over deze quad ?
Ja, heb al verschillende vrienden meegemaakt die ook zon ding hadden, en het was gewoon echt helemaal niets :) vering is niets, motorblok niet, afwerking niet, alles voelt super goedkoop aan en alles rammelt. Maarja, tis je eigen keuze, waarom schaf je geen blaster aan voor dat geld?
lijkt me sterk dat je vriende deze ook hebben , deze zijn net uit. en ik vond die 110cc ook niet alles maar deze vond ik wel goed !

een blaster aan schaffen ? zit geen kenteken bij en kunt beter 4 takt hebben voor op weg :wink:
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

van die veren, ben ik NIET mee akkoord, die dat ik heb zijn wel top.

voor op de baan zou het wel gaan, en gras ook, maar springen ofzo moet je nie verwachten :p

en voor aan stukken te komen, das ook nie alles, maat van me 6weken :shock:

Toegevoegd na 2 minuten:

EDIT:

zal maar even zeggen dat die nieuwe (2007) modellen stukken beter zijn als de vroegere. :)
Laatst gewijzigd door OpticalNicolas op wo 21 mar, 2007 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

op deze quad zitten gas veren voor en achter je ook voor op gras goed kunt gebruiken,

@Yamaha Grizzly 700: je bent over een andere quad aan het oordelen :wink:

Toegevoegd na 45 seconden:
OpticalNicolas schreef:
EDIT:

zal maar even zeggen dat die nieuwe (2007) modellen stukken beter zijn als de vroegere. :)
helemaal mee eens
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

zijn dat Lifan blokjes( zoja, dit zijn de betere blokken van china.)
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

peterrrrr schreef:
peterrrrr schreef:denk als je zon ding met respect behandelt goed mee kunt rijden. het blijft chineses quads maar ik vind dit een goede machine, van de zomer gaan wij er ook een aan schaffen, alleen qua motorblok weet ik niet veel maar lijkt me stukke verbeterd dan die andere kleine troep.

@Yamaha Grizzly 700: ervaring met deze quad dat je zo aan het oordelen bent over deze quad ?
Ja, heb al verschillende vrienden meegemaakt die ook zon ding hadden, en het was gewoon echt helemaal niets :) vering is niets, motorblok niet, afwerking niet, alles voelt super goedkoop aan en alles rammelt. Maarja, tis je eigen keuze, waarom schaf je geen blaster aan voor dat geld?
lijkt me sterk dat je vriende deze ook hebben , deze zijn net uit. en ik vond die 110cc ook niet alles maar deze vond ik wel goed !

een blaster aan schaffen ? zit geen kenteken bij en kunt beter 4 takt hebben voor op weg :wink:
Wat zou er veranderd zijn aan deze? :) andere kappen? het is gewoon niets, en het word misschien wel wat, kijk maar naar de CF500, die is goed op weg :). ik heb 3 vrienden die zon ding hadden ( 2 jongens hadden een 200 CC en een andere een 110cc) en ze zijn allemaal kapot gelopen :)
Maar het is aan jezelf om zon ding aan te schaffen. ik zou het in ieder geval niet doen :)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

jama, jij bent een yamaha gewoon, als 1ste quad zijn deze toch goed, je smijt nie direct zoveel duizenden euris ertegen aan e.
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

peterrrrr schreef:
Yamaha Grizzly 700 schreef: Ja, heb al verschillende vrienden meegemaakt die ook zon ding hadden, en het was gewoon echt helemaal niets :) vering is niets, motorblok niet, afwerking niet, alles voelt super goedkoop aan en alles rammelt. Maarja, tis je eigen keuze, waarom schaf je geen blaster aan voor dat geld?

Wat zou er veranderd zijn aan deze? :) andere kappen? het is gewoon niets, en het word misschien wel wat, kijk maar naar de CF500, die is goed op weg :). ik heb 3 vrienden die zon ding hadden ( 2 jongens hadden een 200 CC en een andere een 110cc) en ze zijn allemaal kapot gelopen :)
Maar het is aan jezelf om zon ding aan te schaffen. ik zou het in ieder geval niet doen :)
nja die hadden deze dan: http://www.reijsminibikes.nl/Quads/ital ... 0200cc.jpg
is heel wat anders dan de nieuwe sport editie. deze is ook een stuk groter, groter als een blaster. en heel andere frame dus !
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Barossa zijn ook goede beginner quads. Heb er een gehad en crosste er aardig mee jumps van misschine 5 meter en kwam redelijk hard neer af en toe. Motor ging ik aardig aardig volle bak mee en geen problemen mee gehad.

Is wel weer een tikkie duurder dan waar je het nu over hebt.

Over boutjes en moertjes sommige draaien alles verrot omdat ze niet het juiste of goede gereedschap hebben.

Heb hier ook een midibike staan en ook volgas mee gecrosst en gaat niet kapot.
Die hele goedkope chinese shit moet je niet nemen maar die wat duurdere vetrouw ik wel.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider

Bericht door PeRReWePS »

Italbike (heeft ook dit modelleke) en geeft maar liefst 2 jaar garantie!

Echter is wel zo da wisselstukken zeer slecht te verkrijgen zijn of slechts in zijn geheel (zuiger kapot= moterblok kopen)
En ook lastig te tunen etc. omdat bv goldspeed etc. geen accessoires hiervoor hebben.

p.s. 1999 euro is excl bpm, kentekenkosten en leges (voor de italbike quad)
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Als je 2 jaar garantie geeft is dat wel heel wat. Maar is dit ook 2 jaar op het motorblok?

Geeft toch wel betrouwbaarheid aan en kwaliteit. Weinig merken die garantie geven.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
scher200
Toeschouwer
Toeschouwer

Die blaster...

Bericht door scher200 »

Ik heb verder geen verstand van een Blaster of een Barossa, maar dit is dus volgens jou een beter keuze, waar kan ik die quad voor deze prijs vinden :draailach: ( miss een website? )
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

deze quad kost 2200 euro incl kenteken, deze is van italbike waar ik het over heb. en die geven garantie en dan neem ik aan dat het ook over het motorblok gaat.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

idd ook op motorblok,

alleen jameer als je stukje nodig hebt dat je heel lang moet wachten, want de invoerder van Italbike, is zijn luie klootzakken :verymad:
scher200
Toeschouwer
Toeschouwer

Italbike is dat dezelfde als de Extreme 200 QSR

Bericht door scher200 »

Italbike is dat dezelfde als de Extreme 200 QSR,
Italbike... welke site?
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

de site die ik jou gaf, daar staan die van italbike op. ik dacht dat het bij hem niet zolang duurde de onderdelen. en hij heeft ook veel op voorraad
Plaats reactie