Hey! Heb weer es een probleempje Er liep daarjuist wat remvloeistof uit m'n rem, en nu werkt ie bijna niet meer, er zit bijna geen weerstand meer op. Alleen als ik hem volledig induuw, remt hij een héél klein beetje. Maar op dat bakje dat zegt hoeveel vloeistof je nog hebt is alles OK zo te zien... Iemand een idee? Thx
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
dan moet je eens kijken als de kabel nog goed op de klauw steekt, daar moet het zeker ergens aan liggen, zou je wielen er eens afdraaien en rem eens induwen dan zal je wel zien waar de olie ontsnapt, lucht kan niet want dan zou hij nog moeten remmen en geen olie mogen verliezen
Terwijl er hier een onderwerp "Voorrem" is, stel ik hierbij ook een vraagje:
Ik heb zo de indruk dat mijn voorrem niet deftig remt. Ik kan geen stoppie doen of is dit normaal met een Warrior? Indien wel, hoe kan ik een voorrem aanspannen?
Ik kon ook geen stoppie met de Warrior maar normaal heeft die wel héél behoorlijke remmen, is het slechter dan in het begin? Zo niet, geen zorgen maken denk ik
Mika schreef:Ik kon ook geen stoppie met de Warrior maar normaal heeft die wel héél behoorlijke remmen, is het slechter dan in het begin? Zo niet, geen zorgen maken denk ik
Ok, het is altijd hetzelfde gebleven als in het begin, maar je weet nooit dat de leverancier ze verkeerd had geregeld hé, maar vermits jij ook geen stoppie kon doen met een Warrior dan zullen ze wel normaal staan. Thx
Ik denk dat je met elke quad een stoppie kunt doen... Hard genoeg rijden op straat en voorrem induwen. Dan val je mss wel, maar ja, je doet toch een stoppie En mijn remprobleem is mysterieus opgelost
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"