héhé, had eigenlijk precies antwoorden op die manier verwacht
Soms een beetje bescheiden blijven kan geen kwaad, (kerel)
kijk, alles is de perfectie zelf, het gaat inderdaad niet alleen om de snelheid en pk's en het kost inderdaad allemaal
heel veel geld.
En dat is inderdaad al heel veel voor een jongen van 16 jaar. Zoiets moois en duurs had ik nog niet op die leeftijd...
Het enige, maar dan ook het enige (en laat al die andere argumenten eens weg die je aangeeft, k'moet niet weten wat da gij thuis nog allemaal staan en lopen hebt

) met wat ik niet akkoord ben is dat er gedaan wordt alsof dit een rete-snelle quad is. En mijn mening (maar wie ben ik

) is dat een raptor 350 geen snelle quad is, zelfs niet getuned. Maar nogmaals, ik zou op mijn 16 jarige leeftijd wel in de wolken geweest zijn met zo'n quad en zou hem toen ook wel snel gevonden hebben.
En Amerikaanse stukken? Mijn bigborekit kwam ook van Amerika zoals vele (tunings)onderdelen

k'versta niet dat ze dan in Amerika andere onderdelen gebruiken...
Dat van die raptor 700 was mijn mening, daar zit wat pit in en kan nog wat uitgehaald worden. En ik heb nog weinig tot geen raptor 700's gezien die tot zo'n detail zouden opgezet zijn. En een bijna perfecte occasie is wel te vinden (ze zijn niet allemaal afgeragd) en als ge toch aan de motor werkt kan een revisie'tje er wel vanaf.
by the way, zo'n raptor 350 heb ik wél al eens zien passeren in het show-quads topic.
nuja, een raptor 700 projectje is misschien voor nadat deze 350 klaar is

*hint*
ps: volgende keer u niet zo rap in uw gat gebeten voelen; is niet slecht bedoeld hoor. En laat die jaloezie-gedachte maar achter,
ik heb wel wat bewondering voor jullie projectje, maar ik ben ook meer dan content met wat ik rijden heb en zou zeker niet willen wisselen. Mijne is bijna klaar, zal wel nog een foto'tje of video'tje komen hier of daar. Je mag dan ook je mening geven
*edit*: forum is voor meningen te geven zolang het niet de bedoeling is om op iemands tenen te trappen en dat was het
niet
k'zie niet in waarom deze mening dan niet zou mogen gepost worden en voor mijzelf houden
Als je daar al niet tegen kunt dan is dat jou probleem.
Dat het veel kost weet ik ook wel en je hebt overgelijk dat dit al meer dan genoeg is voor op 16 jarige leeftijd. Mijn punt was gewoon onafhankelijk van dat alles: het is en wordt geen supersnelle quad.