Soms stilvallen raptor 700?
Soms stilvallen raptor 700?
Ik heb dus al een tijdje geleden een raptor700 gekocht, ben er zeer tevreden van juist als ik hem start als hij warm staat valt hij soms stil, ik heb een fp demper en geen powercommander mr dit zat er al op als ik hem gekocht heb. Heb stationair toerental ook al hoger gezet mr dit helpt niet! Het rare is dat ik het enkel heb bij het starten als hij warm staat, ik heb het nog nooit gehad als ik bv ergens aan de lichten sta te wachten op stasionair toerental. Mijn dealer zegt dat dit door de demper komt (dat hij minder tegen druk heeft) mr vind dat mr een rare uitleg. Voor de rest rijd hij echt zalig en is er niks mis mee, juist dat vind ik raar, kunnen jullie me helpen a.u.b.?
Quad rijden is voor mij een vrijheid waarbij ik totaal tot rust kom.
-
- Quad Master
- Contacteer:
je neef moet zeker een powercommander kopen, origineel staat hij al arm !
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Eigenlijk is het eerste wat je moet doen als je injectie quad koopt en je wilt hem veranderen,(zelfs als je de db killer eruit haalt), is een powercommander erop. Alles wat je veranderd op een standaard quad is negatief voor de motor/ vermogen. Met een powercommander kan je dit opvangen om de air/fuel ratio bij te sturen. doe je dat niet is de kans heel groot dat je in een later stadium (en dat kan al heel snel zijn) motorschade oploopt, en dat kost dan zeker meer dan een powercommander. Garantie kan je volgens mij ook wel vergeten..
hmmmmmm. eat me..
2de probleem
Was dus vandaag ritje aan het doen en ineens begon hij te sputteren, ben gestopt en hij kwam erdoor begon terug te rijden en ineens viel hij tijdens schakelen van 3de nr 4 stil , en nu krijg ik hem niet meer weg. ik nieuwe bougie erin, hij start direct mr sputtert nog steeds, zo erg dat ik niet eens kan vertrekken! Maandag binnen doen bij mijn dealer, hoop dat niks ernstig is.
helemaal mee eens! als je gaat tunen slijt je motor altijd harder, als je dit grotendeels kan opvangen door een powercommander te plaatsen zou ik dat zeker doen! kleine investering maar je zit wel goed/beter met je blokwally schreef:Eigenlijk is het eerste wat je moet doen als je injectie quad koopt en je wilt hem veranderen,(zelfs als je de db killer eruit haalt), is een powercommander erop. Alles wat je veranderd op een standaard quad is negatief voor de motor/ vermogen. Met een powercommander kan je dit opvangen om de air/fuel ratio bij te sturen. doe je dat niet is de kans heel groot dat je in een later stadium (en dat kan al heel snel zijn) motorschade oploopt, en dat kost dan zeker meer dan een powercommander. Garantie kan je volgens mij ook wel vergeten..
Nog problemen!
Heb mijn quad binnen gestoken en het probleem was dat mijn luchtfilter vuil zat, daar door sputterde hij! nu heb ik hem terug, rijd perfect, dacht ik! Gisteren vertrek ik en na een uur rijden weer van hetzelfde, onderin sputteren en op stasionair toerental direct stil vallen vandaag ga ik hem terug binnen steken, tis mij echt beu aan het worden, die fucking problemen Als ik nr mijn bougie kijk ziet die mega zwart, hij verbruikt dus veel teveel benzine, mr hoe komt dat zo ineens?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
de 700 is een injectieblok.OpticalNicolas schreef:tzal wel dom klinken, maar zet je bij een raptor de shock nog handmatig op of is dat al automatisch?
Heb ook al voorgehad dat ik die vergeten afzetten was en dan sputtert ie ook en stilvallen en al die dingen.
alles gebeurd door aansturing van de computer, je kan hem niet handmatig choken
-
- Quad Expert
- Contacteer: