Quad rijders in buurt van Hoek van Holland / Den Haag
Quad rijders in buurt van Hoek van Holland / Den Haag
Wil weten of hier in de buurt nog rijders zijn en of keer rit kunnen maken verhard en of on verhard erbij.
Woon zelf in naaldwijk vlakbij bij Hoek van holland en Den haag ligt dat.
Maar volgens mij zit er niemand hier de buurt. Als ik steeds die filmpjes ziet met clubs enzo ziet dat er toch wel gaaf uit.
Misschien nog raptors hier in de buurt om keer te sporten kijken of me gasgas beetje snel is.
Vermogen is anders, maar of die nou sneller is twijfel ik toch. Machine went al aardig.
Ik hoor het wel.
Maar volgens mij zit er niemand hier de buurt. Als ik steeds die filmpjes ziet met clubs enzo ziet dat er toch wel gaaf uit.
Misschien nog raptors hier in de buurt om keer te sporten kijken of me gasgas beetje snel is.
Vermogen is anders, maar of die nou sneller is twijfel ik toch. Machine went al aardig.
Ik hoor het wel.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Re: Quad rijders in buurt van Hoek van Holland / Den Haag
hoi Garteh ja sporten is leuk maar je gaat het niet reden met een gas gas tegen raptorgareth schreef:Wil weten of hier in de buurt nog rijders zijn en of keer rit kunnen maken verhard en of on verhard erbij.
Ik hoor het wel.
heb er zelf 1 gehad (dus niet meer twijfelen )
Gr Bob
Kan me raptor niet echt meer vergelijken tegenover de gasgas. Weg ligging is veel beter, maar het vermogen is anders dus ja wil wel keertje kijken.
Misschien is het wat om volgende week naar de maasvlakte te gaan of ergens anders.
Crossen doe ik zowiezo niet hoor vind ik zonde van me quad. Rij liever op de weg en heb daarom nu ook me wegbanden erop.
Misschien is het wat om volgende week naar de maasvlakte te gaan of ergens anders.
Crossen doe ik zowiezo niet hoor vind ik zonde van me quad. Rij liever op de weg en heb daarom nu ook me wegbanden erop.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
oke dan dames ,
lets date...
jullie hebben vast wel een Mcdonalds in de buurt dat we kunnen gebruiken als meeting point.
en weten ook wel een ritje in de buurt... toch ?
Hebben jullie bijvoorbeeld a.s.Zaterdagmiddag, rond 12 uur tijd en zin ?
Roep een verzamel plaats en ik zal er zijn
Ik zal ook vragen aan Skywalker(die komt ook uit de buurt) of hij tijd en zin heeft...
lets date...
jullie hebben vast wel een Mcdonalds in de buurt dat we kunnen gebruiken als meeting point.
en weten ook wel een ritje in de buurt... toch ?
Hebben jullie bijvoorbeeld a.s.Zaterdagmiddag, rond 12 uur tijd en zin ?
Roep een verzamel plaats en ik zal er zijn
Ik zal ook vragen aan Skywalker(die komt ook uit de buurt) of hij tijd en zin heeft...