ik denk dat het voor mij net ietsje gemakkelijker ging door al de clubcrossen die we doen dan spring je
automatisch al verder dan normaal. rene stalman achter me zal er dit jaar ook voorgaan.
maar kan me nog goed herinneren dat ik met met men 350raptortje de eerste keer tegen omhoog reed dat het toch vies deed.
hanzie je ging zondag goed rond vond ik geen zin om de 1ste april de eerste clubcros mee te rijden?
om den tafel te nemen zou ik persoonlijk wachten tot effe dit weer is geweest dan liggen de schansen wat vaster en komen er niet zo vlug die sporen in van de solo's want die zijn er het gevaarlijke aan. na dit filmpje nog
eenmaal gaan trainen is men quad dwars gegaan in de lucht en kon hem gelukkig nog recht trekken toen ik neer kwam.staat ni op film spijtig gaf wel ne kick achteraf.
daarna heb ik hem nog eenmaal gesprongen en gezegd tis goe geweest.
voor de rest gaat het beter met groote banden die zacht staan ivm landing, kleine lukt ook.
en vooral begin te rijden wanneer het parcour vlak ligt. want er komen soms serieuse putte
vlak voor en achter den tafel te liggen. en dat maakt het alleen moeilijker.
snelheid als je er naar toe rijd is NIET gas open ongeveer ietsje harder dan dat je de (dubbels-tafels)netjes zou nemen.maar dat moet jezelf ondervinden is zoals jan zij dat hem er ni los over wou gaan want dan heb je iets voor.
voor de rest merci voor de goeie commentaar.
en als je ooit gaat proberen hou me op de hoogte dat ik kan komen filmen als ik tijd heb.
en wie weet zal ik het ook nog wel eens doen met de 700 maar denk het niet.
Heb daar uk al een poging voor der over te gaan mor bij mijn landen was ik ver een stuk van mijn tong kwijt
er lagen veel sporen is dus niet zonder gevaar...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM