heb een honda 400ex blijkt valse papieren wat kan ik doen help
-
- Quadfanaat
ja het gerecht hier kennende zal het nog wel wat duren
Maar eens een vraag. Heb je het aankoopbewijs nog?
Zoja staat er dan ook iets op van; ... voertuig gekocht in staat zoals het was ... ofzoiet want als je dit getekend hebt dan gaat men er wel degeljk van uit dat je op de hoogte was van de situatie en dan ga je volgens mij weinig kunnen beginnen en gaat het ALLEEN jou extra gerechtskosten kosten. Dus zou eerst grondig navraag doen of het iets kan uithalen.
Maar eens een vraag. Heb je het aankoopbewijs nog?
Zoja staat er dan ook iets op van; ... voertuig gekocht in staat zoals het was ... ofzoiet want als je dit getekend hebt dan gaat men er wel degeljk van uit dat je op de hoogte was van de situatie en dan ga je volgens mij weinig kunnen beginnen en gaat het ALLEEN jou extra gerechtskosten kosten. Dus zou eerst grondig navraag doen of het iets kan uithalen.
White SUZUKI Z400 2006
-
- Quad Expert
- Contacteer:
is van uit duitsland anders kan je der geen hebben,stompie schreef:euhm dat van geen enkele quad in belgie vind ik toch maar raar hoor ik heb namelijk ook een 400Ex en ben het na gaan kijken en de papieren en chnr kloppen allemaal bij mij dusja
Honda Belgié voert geen quads in dus zijn die voor hun on bestaand in het bestand
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
valse papieren
Hey,
Ik was mijn gelijkvormigheidsattest kwijt en had ze opnieuw aangevraagd via honda belgium aalst en zei vertelden me inderdaad dat er geen honda quad zijn geleverd in België.
Na enkele mails met QUadshop, hebben zij terug mijn papieren kunnen aanvragen. GELUKKIG.
Ik denk dat die quads werden ingevoerd, maar niet via HOnda Belgium.
Ik was mijn gelijkvormigheidsattest kwijt en had ze opnieuw aangevraagd via honda belgium aalst en zei vertelden me inderdaad dat er geen honda quad zijn geleverd in België.
Na enkele mails met QUadshop, hebben zij terug mijn papieren kunnen aanvragen. GELUKKIG.
Ik denk dat die quads werden ingevoerd, maar niet via HOnda Belgium.
-
- Quadrunner
alle honda s die er hier rond rijden dat zijn er met een tuv keuring van in duitsland dus allemaal ingevoert normaal , k zou je honda gewoon verkopen aan iemand die cros wil rijden en jouw een andere kopen met de juiste papieren .. want als je die nog tuv moet laten gaan keuren ben je veel geld kwijt...
grtz
grtz
ktm sx 450 '09