Soms stilvallen raptor 700?
De avond zelf nog dat ik hem binnen gedaan heb heeft mijn dealer hem nog aan de computer gelegd en hij gaf de foutmelding D01 uit het engels manual is dat throttle angle sensor. Dat zou een sensor moeten zijn die in de injectie zit en bij stasionair toerental is de waarde veel te hoog? Mag mr tussen 15en20 zijn en is bij mij 43, dus nieuwe sensor is besteld, vanaf hij binnen is testen en hopen dat het dat is.
Quad rijden is voor mij een vrijheid waarbij ik totaal tot rust kom.
je hebt hogedrukreinigers en je hebt hogedrukreinigers, thuis hebben we er eentje waar je nog bijna je hand voor de lens kan houden ik denk zo'n 70 bar maar op het werk hebben we er eentje waar je, je vel ermee afspuit zo'n goede 250 bar is dat. Ik was toch met de hogedruk bezig en dacht ik zal ff een spaciekuipje zuiver maken, ik spoot er gewoon van een goede 20 cm afstand op heel dat ding in 100 stukken ik wil niet weten wat er met je kappen gebeurt als je er op spuit. Ik wil hier alleen ff mee aangeven dat je, je quad best met de hogedruk kunt afspuiten maar wel met een kleintje en zonder freeskop
en een doekje met warm water doet btw ook wonderen!
en een doekje met warm water doet btw ook wonderen!
Het is gemaakt, hoop dat da sensorke het nu niet weer binnen de korste keren beheeft. Ga eens al mijn fiches los doen en insprayen met contact spray, das mischien beter tegen al dat water. Ik heb inderdaad wel een zware hogedruk reiniger, mr ga er van nu af aan opletten dat ik dr niet op spuit.
Quad rijden is voor mij een vrijheid waarbij ik totaal tot rust kom.