startmotor raptor 660
startmotor raptor 660
Wie kan mij vertellen of mijn startmotor stuk is?
Ik kwam aan bij een vriend van me vanmiddag zette mijn raptor uit, na een uurtje wilde ik weg gaan dus ik doe het contact aan wil hem starten en de startmotor pakt hem op de 1 of andere manier niet lijkt wel of hij door draait ofso? Ik hoop dat iemand snel een antwoord heb want met dit mooie weer heb ik geen zin om hem in de schuur te laten haha..
alvast bedankt
Ik kwam aan bij een vriend van me vanmiddag zette mijn raptor uit, na een uurtje wilde ik weg gaan dus ik doe het contact aan wil hem starten en de startmotor pakt hem op de 1 of andere manier niet lijkt wel of hij door draait ofso? Ik hoop dat iemand snel een antwoord heb want met dit mooie weer heb ik geen zin om hem in de schuur te laten haha..
alvast bedankt
-
- Quadrunner
heb er af en toe ook last van ma na 5 min pakt hij hem dan weer wel
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Hier nog eens hetzelfde probleem met de startkoppeling:
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Dat doorslaan doet ie soms wel, soms niet en na een tijdje start em helemaal niet meer.
Het beste is vervangen, kost je 342€ zonder het werk.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Dat doorslaan doet ie soms wel, soms niet en na een tijdje start em helemaal niet meer.
Het beste is vervangen, kost je 342€ zonder het werk.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Laten we zeggen dat je dan voor een jaar of 2, misschien 3 geen problemen meer gaat hebben, afhankelijk van het gebruik èn als je ze vervangt door OEM Yamaha onderdelen. Er bestaan ook aftermarket startkoppelingen voor de Raptor maar of die beter zijn ?
Zo een startkoppeling kan ook vroegtijdig de geest geven als je je Raptor tijdens het vertransporteren in versnelling zet. Iedere beweging die de quad dan achterwaarts maakt zorgt ervoor dat de startkoppeling telkens in slaat omdat je vliegwiel in tegengestelde richting wil draaien.
Zo een startkoppeling kan ook vroegtijdig de geest geven als je je Raptor tijdens het vertransporteren in versnelling zet. Iedere beweging die de quad dan achterwaarts maakt zorgt ervoor dat de startkoppeling telkens in slaat omdat je vliegwiel in tegengestelde richting wil draaien.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadracer
-
- Quadracer