‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part III
‰ Quadracing Team @ Westdorpe Part III
Man man man, blij dat wij waren dat we nog eens zondags kunnen gaan rijden. Zo'n winterstop is moordend (tenzij je naar frankrijk vertrekt). In ieder geval, er was een massa volk (275 ! ).
Geniet van het filmpje en commentaar is altijd welkom, zowel goed als slecht.
http://media.putfile.com/--Quadracing-T ... e-Part-III
Geniet van het filmpje en commentaar is altijd welkom, zowel goed als slecht.
http://media.putfile.com/--Quadracing-T ... e-Part-III
‰ Quadracing Team
Ja de resolutie is eindelijk beterheel mooi je hebt het resolutie probleem oook verholpen zie ik
Alleen volgende keer het afscheidings lind gebruiken waar het voor bedoeld is
Is het niet tijd voor een heuse film zoals huevos?
![Glimlach :-)](./images/smilies/icon_blij.gif)
![Vies :x](./images/smilies/icon_boos.gif)
Huevos
![Rock :rock:](./images/smilies/icon_rock.gif)
Als ik vegas onder de knie krijg en genoeg beeldmateriaal heb. Mss in de grote vakentie eens aan beginnen. Denk wel dat er enorm veel tijd inkruipt
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
( nog te verwachten= Filmpje voor flippen zijne verjaardag, Comines Part III, Flippen zijne verjaardag, MCLB @ Westdorpe 01-04-2007)
‰ Quadracing Team
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Vergeet de forum leden niet te filmen die meedoen aan westdorp ééJR schreef:Ja de resolutie is eindelijk beterheel mooi je hebt het resolutie probleem oook verholpen zie ik
Alleen volgende keer het afscheidings lind gebruiken waar het voor bedoeld is
Is het niet tijd voor een heuse film zoals huevos?. Doet deugd, want je ziet dan beter hoe in't echt was ipv zo'n kubuskes.Hij had nen tik gekregen van ne solo
, roll off was losgekomen... Vond het wel grappig.
HuevosJA !
Als ik vegas onder de knie krijg en genoeg beeldmateriaal heb. Mss in de grote vakentie eens aan beginnen. Denk wel dat er enorm veel tijd inkruipt![]()
( nog te verwachten= Filmpje voor flippen zijne verjaardag, Comines Part III, Flippen zijne verjaardag, MCLB @ Westdorpe 01-04-2007)
![Coole Crosser :crossercool:](./images/smilies/icon_crosser_cool.gif)
Is maar een gint éé
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Doublet: rood met zwarte uitrusting, witte quad en nr 45JR schreef:Welke gaan der zijn ? Ik zie er maar een paar bij de topic over de mclb cross daar in westdorpe.
Filmen is niet makkelijk als ik niet weet wie. Dutje en jij kan ik herkennen, de rest ...
2 Quads gestolen!!