bij mark (keesie) heb ik al veel gekocht, hij hielp mij ook steeds met problemen en hij kent echt alles. ik heb echt bewondering voor die man ronnieb ook niet vergeten trouwens.
alles wat ik kocht was custom made en dat was stuk voor stuk AF. keesie maakt geen rommel en zal het ook niet verkomen als hij niet achter zijn product staat.
top materiaal en gewoon een super service!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hanzie schreef:bij mark (keesie) heb ik al veel gekocht, hij hielp mij ook steeds met problemen en hij kent echt alles. ik heb echt bewondering voor die man ronnieb ook niet vergeten trouwens.
alles wat ik kocht was custom made en dat was stuk voor stuk AF. keesie maakt geen rommel en zal het ook niet verkomen als hij niet achter zijn product staat.
Ik heb yfz veren via mark. Fijne vent is dat zeg. Ik was bij hem en voordat ik het wist waren we al een uur verder en ik had de veren niet eens gezien. Hij heeft een werkplaats waar vele van ons over mogen dromen..
ik zag maandag in het TE KOOP topic een advertentie van keesie hij had een mooie stuurstang met stuur en stuurpad te koop ik heb contact gezocht en de stuurstang gekocht en woensdag had ik hem al thuis en alles zag er perfect uit en past precies super
Vorige week de nokkenas verlegt en afgesteld op de testbank bij keesie
Helemaal perfect gewoon. Hartstikke aardig en gezellig, hij neemt ook de tijd om je iets te leren
en dat zie je toch niet vaak. Hiervoor had ik ook al spulletjes bij hem gekocht en is echt betrouwbaar.