Tuning van Bombardier Ds650 x
-
quadmanerik
- Easy Quadrider

- Contacteer:
-
mudfox
- Quadrider

- Contacteer:
Hey Loeki,
wanneer kom je eens af om de renegade te testen bij me want met de opendeur kon je je niet vrijmaken.
k zie dat je nog velgen zoekt, heb ik toevallig nog een stelletje douglassen 10x10 achter ( zeer mooi) liggen en duro streetracers en zijn werkelijk als nieuw / nog een mogelijkheid zijn heelguards in alu, vitessepook in alu, voetsteunen in alu, stuurstang in chroom en dat heb ik ook op stock, eventueel een bredere achterasas in chroom, grotere benzinetank van 19 l die kan meegespoten worden in de kleur van de quad en stickerset passend bij het zadel
De tandwielen kunnen nog extra aangepast worden op uw machine, vooraan is die reeds gebracht op 17 tanden bij die van U
bijna alles op stock bij ons maar dat wist je al
Toegevoegd na 2 minuten:
Pierre heeft goed zijn les geleerd bij mij ha ha [
quote="pierre"]Bombardier heeft een hele tijd 2 types verkocht van de 650:
De DS650: standaard
De DS650X: met verschillende opties: handbeschermers, skidplates, veerhoezen, andere velgen (versterkt), toerenteller, verstralers, alu bumper, ...
Ook is bij de DS650X een X verwerkt in de stickers en zadelovertrek
Nu word enkel nog de DS650X verkocht (volgens dat ik weet)[/quote]
wanneer kom je eens af om de renegade te testen bij me want met de opendeur kon je je niet vrijmaken.
k zie dat je nog velgen zoekt, heb ik toevallig nog een stelletje douglassen 10x10 achter ( zeer mooi) liggen en duro streetracers en zijn werkelijk als nieuw / nog een mogelijkheid zijn heelguards in alu, vitessepook in alu, voetsteunen in alu, stuurstang in chroom en dat heb ik ook op stock, eventueel een bredere achterasas in chroom, grotere benzinetank van 19 l die kan meegespoten worden in de kleur van de quad en stickerset passend bij het zadel
De tandwielen kunnen nog extra aangepast worden op uw machine, vooraan is die reeds gebracht op 17 tanden bij die van U
bijna alles op stock bij ons maar dat wist je al
Toegevoegd na 2 minuten:
Pierre heeft goed zijn les geleerd bij mij ha ha [
quote="pierre"]Bombardier heeft een hele tijd 2 types verkocht van de 650:
De DS650: standaard
De DS650X: met verschillende opties: handbeschermers, skidplates, veerhoezen, andere velgen (versterkt), toerenteller, verstralers, alu bumper, ...
Ook is bij de DS650X een X verwerkt in de stickers en zadelovertrek
Nu word enkel nog de DS650X verkocht (volgens dat ik weet)[/quote]
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
-
Loeki
- Quadfanaat

- Contacteer:
tuning quad
Alvast bedankt Mudfox,
ga binnenkort zeker met je contact nemen zodat we er een nog grotere bom van kunnen maken
Mensen die nog
hebben laat maar komen!
Loeki
P.S. trouwens
service bij jou!
ga binnenkort zeker met je contact nemen zodat we er een nog grotere bom van kunnen maken
Mensen die nog
Loeki
P.S. trouwens
-
quadmanerik
- Easy Quadrider

- Contacteer:
ik zou niet teveel uitgaan van zo'n grafiekje het is waarschijnlijk toch niet 100% de waarheid maar ik geloof wel dat het veel zal schelen, als het natuurlijk waar is wat er allemaal staatRalph schreef:http://www.mainjettech.com/ds650_dyno.html
-
nicknamebelgium
- Quadrunner

loeki, loeki, loeki toch
geef het geld dat je aan die tuning wil geven aan een baanmoto:
ten eerste je quad blijft min of meer origineel, gaat veel langer meegaan, en je krijgt dat geld er nooit meer uit als je ze verkoopt
bovendien: een quad is gemaakt om te crossen en de rijkwaliteiten op de baan zijn nooit echt goed en een moto is veel sneller
dan heb je iets dat goed is om te crossen en iets dat goed is op de baan
't is niet omdat je dezelfde vrouw in de keuken als in bed gebruikt, dat je dat over heel de lijn zo moet doen hé
allee, dit is ook alleen maar mijn gedacht hé
geef het geld dat je aan die tuning wil geven aan een baanmoto:
ten eerste je quad blijft min of meer origineel, gaat veel langer meegaan, en je krijgt dat geld er nooit meer uit als je ze verkoopt
bovendien: een quad is gemaakt om te crossen en de rijkwaliteiten op de baan zijn nooit echt goed en een moto is veel sneller
dan heb je iets dat goed is om te crossen en iets dat goed is op de baan
't is niet omdat je dezelfde vrouw in de keuken als in bed gebruikt, dat je dat over heel de lijn zo moet doen hé
allee, dit is ook alleen maar mijn gedacht hé
2010 raptor 700