Grizzly 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
NielsVV
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar, 2007 13:06
Locatie: Affligem [Be]

Grizzly 450

Bericht door NielsVV »

Hallo,

Ik ben van plan om me bovenstaande Quad te kopen. Ik rij nu met een Raptor 350, maar aangezien men vrouw me niet kan missen :roll: en dus altijd mee wilt, zoek ik een groter type.
Ik had gedacht aan deze en dan koop ik er me zo'n 2de zitje bij met verwarming!.

Nu was men vraag kan deze dit makelijk aan? En dan zeker ook voor langere afstanden, aangezien we ermee van plan zijn om mee op vakantie te gaan richting de Ardennen en dus goed beladen zal zijn.
Mijn budget ligt rond de €9000, voor een nieuwe. En zou toch ook graag hebben dat ik op een steenweg makelijk een 70km/h kan rijden voor lange tijd.

Iemand ervaring met deze? Ik zou hem wel hoofdzakelijk gebruiken op de baan en zelden eens een cross baantje.

Alvast bedankt

Niels
Yamaha Powered...
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1469
Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
Locatie: holland

Bericht door yamahakodiak »

ik heb een yamaha kodiak 450 ( 2005 model met onafhankelijke vering ) 2 jaar gehad

super machine helmaal geen problemen mee gehad in het terein deed hij het ook super

top snelheid zo'n 90 km/h

maar voor 2 personen vind ik het eigenlijk niet zo'n goede quad een beetje te klein

maar ik vind het zowiezo niks om met 2 personen op een quad te zitten

een can-am xt max is echt voor 2 personen gemaakt maar deze licht boven je budget
yamaha grizzly 700fi
NielsVV
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 38
Lid geworden op: do 22 mar, 2007 13:06
Locatie: Affligem [Be]

Bericht door NielsVV »

Men grizzly camo 450 is besteld en binnen 2weken zou ik hem moeten hebben, samen met een stoel voor een 2de persoon.

Heeft er nog iemand ervaring met het rijden met 2 personen op 1 Quad? Zodat ik toch zeker weet dat ik men beestje niet ga over vermoeien. Want we zijn onze reis naar de ardennen al aan het plannen voor in juli, ons idee is om wat gaan rond te toeren, van camping naar camping, met als eind bestemming het meer van Butgenbach, goed gepakt en gezakt met tent en overlevingskit :crosser:
Yamaha Powered...
toet
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 103
Lid geworden op: za 08 jan, 2005 08:16
Locatie: sint niklaas

Bericht door toet »

NielsVV schreef:Men grizzly camo 450 is besteld en binnen 2weken zou ik hem moeten hebben, samen met een stoel voor een 2de persoon.

Heeft er nog iemand ervaring met het rijden met 2 personen op 1 Quad? Zodat ik toch zeker weet dat ik men beestje niet ga over vermoeien. Want we zijn onze reis naar de ardennen al aan het plannen voor in juli, ons idee is om wat gaan rond te toeren, van camping naar camping, met als eind bestemming het meer van Butgenbach, goed gepakt en gezakt met tent en overlevingskit :crosser:
Ik rij altijd met 2 personen op mijne kodiak.
Snelheid van 70 is schoon aan te houden.
Maar eigenlijk mag ik nie met 2 op zitten, ook niet met speciaal zitje.
Als ik 100 km mee gebold heb ben ik toch content dak er af kan, maar das misschien persoonlijk.
Belgium's Toughest ATV team
Plaats reactie