probleem met slot!
probleem met slot!
yo de mannen! en vrouwen!
ik heb een probleempje met mijn slot.
ik heb al alles geprobeerd en ik krijg het niet los
ik heb het al uitgespoten met remreiniger en ingespoten met kruipolie maar ik krijg het maar nie los
ik heb er al lichtjes op getikt met een hamer en al aan getrokken gelijk ne gek!
heeft iemand misschien een gedacht hoe ik het zou kunnen loskrijgen?
dit is het slot!
mag ik het eventueel overzagen?
grtz
geoff
pleace help me!
ik heb een probleempje met mijn slot.
ik heb al alles geprobeerd en ik krijg het niet los
ik heb het al uitgespoten met remreiniger en ingespoten met kruipolie maar ik krijg het maar nie los
ik heb er al lichtjes op getikt met een hamer en al aan getrokken gelijk ne gek!
heeft iemand misschien een gedacht hoe ik het zou kunnen loskrijgen?
dit is het slot!
mag ik het eventueel overzagen?
grtz
geoff
pleace help me!
ach zo een slot heb ik ook gehad (vroeger voor mijn scooter) rampen ding!
ik heb hem uiteindelijk wel los gekregen (met kruipolie en een sterke man die hem na een kwartier rukken eindelijk los had) maar dat ding is ook meteen in de vuilnisbak beland!
veel kanten kan je niet op met dat slot om hem open te krijgen dus als die dingen die jij opnoemt niet werken dan doorslijpen zou ik zeggen...
*het is wel een goed slot he? maken ze niet ZOMAAR even open, mochten ze hem willen jatten *
gr tamara
ik heb hem uiteindelijk wel los gekregen (met kruipolie en een sterke man die hem na een kwartier rukken eindelijk los had) maar dat ding is ook meteen in de vuilnisbak beland!
veel kanten kan je niet op met dat slot om hem open te krijgen dus als die dingen die jij opnoemt niet werken dan doorslijpen zou ik zeggen...
*het is wel een goed slot he? maken ze niet ZOMAAR even open, mochten ze hem willen jatten *
gr tamara
ja dat mag je wel zeggen dat dat een goei slot isTamara123 schreef:ach zo een slot heb ik ook gehad (vroeger voor mijn scooter) rampen ding!
gr tamara
scharky; ik heb er maar een heel klein beetje ingespoten en daarna direkt olie ingespoten maar het helpt niks!
-
- Quadrunner
- Contacteer: