Goede chiptuner?
-
- Quadracer
ik ben niet zo te vinden voor de chiptuning,bij bmw zie ik vaak gevallen van kapotte turbo's door herprogrammatie of chiptuning,als je van een gewone 320diesel van 150 pk die al gevoelig zijn aan de turbo's laat chippen vliegen die meestal gewoon kapot,door de druk komt er speling op het asje in de turbo.en een nieuwe turbo kost een hoop geld.heb ook getwijfeld voor mijn vivaro te chippen maar gaat toch maar het risico niet nemen.
Oh shit joh, dat wist ik niet dat je zo dichtbij woont. Ik vroeg hem of hij jou kende, maar het zei hem niet direct iets. Had er helemaal niet aan gedacht. Pardon
Hij doet het chiptunen nu al 3 jaar en er zit garantie op. Als ze allemaal stuk zouden gaan, dan had hij allang z'n boeltje moeten pakken. Waar het grotere koppel vandaan komt weet ik niet, misschien uit de hogere turbodruk.
Als hij klaar is, rijd hij nog een keer met de laptop aan de auto, geeft hem dan flink op zijn donder en kijkt of alle temperaturen goed blijven. Het is zeker geen prutser!
Hij doet het chiptunen nu al 3 jaar en er zit garantie op. Als ze allemaal stuk zouden gaan, dan had hij allang z'n boeltje moeten pakken. Waar het grotere koppel vandaan komt weet ik niet, misschien uit de hogere turbodruk.
Als hij klaar is, rijd hij nog een keer met de laptop aan de auto, geeft hem dan flink op zijn donder en kijkt of alle temperaturen goed blijven. Het is zeker geen prutser!