Nieuwe quad
Leden,
ik heb vandaag 2 quads gaan bekijken.
Beide zijn van 2004.
Nr1, in motor zat een tik, maar deze wordt volledig gereviseerd. + 1 jaar garantie. wel zonder nerfbars en zonder extra velgen en banden.
Nr2, ook van 2004, wel nerfsbars en rinouitlaat en 1/2 jaar garantie, ook geen extra velgen en banden.
Wat raden jullie mij aan?
Gr,
peewee
ik heb vandaag 2 quads gaan bekijken.
Beide zijn van 2004.
Nr1, in motor zat een tik, maar deze wordt volledig gereviseerd. + 1 jaar garantie. wel zonder nerfbars en zonder extra velgen en banden.
Nr2, ook van 2004, wel nerfsbars en rinouitlaat en 1/2 jaar garantie, ook geen extra velgen en banden.
Wat raden jullie mij aan?
Gr,
peewee
quad 2 personen
Weet er iemand toevallig als je zoontje juist voor mij mag zitten? En waar staat het op de roze formulier dat je met 2 personen erop mag?
grtz
grtz
quad 2 personen
ah ok, mocht er nog iemand een mening hebben, laat het me dan weten. Bedankt in ieder geval.
Re: quad 2 personen
Ik weet niet wat je van plan bent ? maar enig idee van de gevolgen ?checkie schreef:Weet er iemand toevallig als je zoontje juist voor mij mag zitten? En waar staat het op de roze formulier dat je met 2 personen erop mag?
grtz
Bedoel een beetje quad weegt 160-200 kilo en je gaat me niet vertellen dat je zoon dat fijn vind als het op hem ligt, met als je pech hebt een roodgloeiende uitlaat op het kind zijn rug...
dit is maar een simpele gedachte die ik binnen een seconde verzin,begin er niet aan , stel uw kind niet onnodig bloot aan gevaar. dat is mijn gedachte...
Of het nu mag of niet ,
slim is het zeker niet ...
Het kind kan voor je zitten als je 5 km/h rijd misschien anders is het net een rodeo stier en wordt die eraf geslingerd!
Te gevaarlijk bij een quad en zowiezo een kinder bij een motor of scooter of wat dan ook.
Te gevaarlijk bij een quad en zowiezo een kinder bij een motor of scooter of wat dan ook.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard