Als het dezelfde motor is als de barossa (wat ik sterk betwijfel), dan kan de quad voor de rest zeker niets waard zijn, als je dan het verschil bekijkt in verkoop-prijs tussen de barossa en deze.
Zeker omdat ze zeggen mét wegtoelating. Die toelating alleen kost al zoveel als de verkoopprijs van deze quad g.ewoon afblijven dus.
Welke merk is deze quad?
-
- Quad Master
die van cpi is inderdaad wel een goede beginnersquad van wat ik ervan gehoord heb. die andere moet je afblijven, rommelticoquad schreef:Nou jongens is het nou een goeie beginners quad die blok die eronder zit is het zelfde blok die van de Barossa ik denk dat het wel een goed spul is.
alleen wil ik weten wat jullie er van vinden.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
Kijk maar alfa naar deze advertentie http://motor-brommer.marktplaats.nl/qua ... ge=1#photoAlfA schreef:Als het dezelfde motor is als de barossa (wat ik sterk betwijfel), dan kan de quad voor de rest zeker niets waard zijn, als je dan het verschil bekijkt in verkoop-prijs tussen de barossa en deze.
Zeker omdat ze zeggen mét wegtoelating. Die toelating alleen kost al zoveel als de verkoopprijs van deze quad g.ewoon afblijven dus.
uuuh wat heeft dat met de motor blok te maken?
er zit zeer zeker geen barossa motor in. ( er zit tog meestal een ''honda'' motor in) en ik denk dat je hier niet moet gaan vragen wat wij van die quad vinden. iedereen zal hier zeggen dat het rotzooi is. als je zelf denkt dat hij goed is haal hem dan. hoop dat je gelukt heb want 9 van de 10 X krijgen de meeste wel iets.
spaar dan je geld voor een blaster dat is nou iets om te beginnen voor dat geld.
er zit zeer zeker geen barossa motor in. ( er zit tog meestal een ''honda'' motor in) en ik denk dat je hier niet moet gaan vragen wat wij van die quad vinden. iedereen zal hier zeggen dat het rotzooi is. als je zelf denkt dat hij goed is haal hem dan. hoop dat je gelukt heb want 9 van de 10 X krijgen de meeste wel iets.
spaar dan je geld voor een blaster dat is nou iets om te beginnen voor dat geld.
Volgen mijn zeggen ze dat er een honda motorblok er in zit maar dat is het niet hoor. Ze hebben een lecentie van honda gevraagt en gekregen om die blok na te maken maar niet dat het van honda is.quad-racerrr schreef:uuuh wat heeft dat met de motor blok te maken?
Maar even terzaken het is niet voor mijn maar voor een maat van me hij wil niet veel uit geven voor een quad maar hij wil wel een grote hoge quad die ook een beetje zit rond de prijs van € 4000 en hij is 1.93 m meer wil hij niet uit geven. we waren aan het kijken en vonden deze wel goed en zijn we er heen gegaan en die blok ziet er precies de zelfde als die van de barossa dus van daar dat ik dat vroeg hier op de forum of deze Merk CPI wel goed was of is het net het zelfde als SMC of Barossa.
ik heb nog 3 quads gehad die uit china geimporteerd waren.telkens een duurdere gekocht
soms zijn de verschillen zo miniem en toch andere merken
bij 2ervan brak de uitlaat na 2 dagen af, er zitten geen rubbers tussen?de rollementen zijn van zo een slechte kwaliteit dat van ene het voorwiel er zo afkwam;de andere had een catalisator,en de buizen naar de uitlaat waren niet warmtebestendig,en branden na 2 dagen door,ik kan uren doorgaan.
En ja,ze zien er voor een leek zoals ik was er kwalitatief goed en zeer mooi uit=veel chroom..mooie banden en velgen..
maar laat je aub niet verleiden,koop dan en kymco die volgens mij aan de bodem staat van een beter merk..anders zet je die chinese quad over 1 maand op kapaza;en zit er iemand anders mee..
Maar ja,sominge mensen kan je niet overtuigen,ik was er een van..
soms zijn de verschillen zo miniem en toch andere merken
bij 2ervan brak de uitlaat na 2 dagen af, er zitten geen rubbers tussen?de rollementen zijn van zo een slechte kwaliteit dat van ene het voorwiel er zo afkwam;de andere had een catalisator,en de buizen naar de uitlaat waren niet warmtebestendig,en branden na 2 dagen door,ik kan uren doorgaan.
En ja,ze zien er voor een leek zoals ik was er kwalitatief goed en zeer mooi uit=veel chroom..mooie banden en velgen..
maar laat je aub niet verleiden,koop dan en kymco die volgens mij aan de bodem staat van een beter merk..anders zet je die chinese quad over 1 maand op kapaza;en zit er iemand anders mee..
Maar ja,sominge mensen kan je niet overtuigen,ik was er een van..