ga maar door in het kopers revies mafkees, verknalle we het topic hier niet als ik hier mijn verhaal neerzet wat ik gehoord heb ligt heel het forum dubbelbanshee rijder schreef: als een bom jaja zou ik ook zeggen. Achter veer was kapot blok was al naar de ***** hij is NIET uit 97 MAAR uit 87 en DIT wist JIJ
en je verkoopt mij banden voor 150 waar er 1 van lek is
en laat mij 3200 betalen voor een uit 97 oke maar voor een 87 DAT is gewoon oplichting peter
en DIT mag gezegt worden
sorry alfa en cross-X-team
te koop: 125cc pitbike
Laatst gewijzigd door peterrrrr op vr 30 mar, 2007 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
welke mongool gaat er in zen 1 rondrijden in bergem als je niet kunt rijden moet je daar niet gaan rijden je kan niet eens schakelen en je moet niet zo lulle wand jij bent de gege die da ding half kapot heeft gereden en die veer daar wisten wij niets van maar peter is ook niet zwaar dus da merkt ie niet he
-
- Quadrider
- Contacteer:
DOE VERDOMME TOG EENS NORMAAL MAN HET FORUM WORD ER EGT NIET BETER OP HIER!rappy 700 rijder schreef:hey
zal ik maar een beginbod doen 100 euro
wie o wie gaat daar overheen
gr
friso
IN HET BEGIN WAS HET NOG EEN BEETJE SERIEUS HIER MAAR HOELANGER IK HIER ZIT WORD HET STEEDS MINDER.
EN IK HEB ER TOG DUIDELIJK BIJ VERMELD DAT DE 2E VERSNELLING HET NIET DOET DUS DAT WETEN ZE DAN TOG AL! EN 400 IS NIET DUUR ER ZITTEN VEEL HONDA ONDERDELEN OP EN EEN 26MM MIKUNI
MAARJA JULLIE SNAPPEN HET HIER TOG NIET!
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrider
- Contacteer:
staat die al opquad-racerrr schreef:'zet hem gewoon op marktplaats. daar kun je wel nog wat vangen maar helaas hier niet. teminste niet voor de prijs die jij vraagt.
-
- Quadrider
- Contacteer:
hij bedoelde 350 maar wilt er wel 400 voor geven en er komt er eentje zondag kijkenquad-racerrr schreef:daar bod van 650 op marktplaats. meteen verkopen die hap. geen gezeur meer mogelijk dan in dit topic
die 125cctjes staan op marktplaats voor 349 nieuw in doos
kijk op www.groothandel-nemeco.nl
er staan ook complete blokkies 125cc voor €150,-
kan je beter een ander blok kopen, dan maken
kijk op www.groothandel-nemeco.nl
er staan ook complete blokkies 125cc voor €150,-
kan je beter een ander blok kopen, dan maken
never drive faster then your angel can fly
-
- Quadrider
- Contacteer:
Wat een geblaat toch weeral, laat die jongen zijn brommer nu toch eens verkopen? Hij is tenminste zo eerlijk om erbij te vertellen dat er een probleem is met de versnellingsbak (en zelfs dat er een kras opzit), meer kan je als koper toch niet wensen? Wie hem koopt, is dus gewaarschuwd dat de versnellingsbak openmoet om te zien waarom zijn twee het niet altijd doet. Ik denk dat velen gewoon zouden hopen dat de koper mankement X niet merkt, om dan achteraf te vertellen dat ze er niets van wisten en dat jij maar beter had moeten opletten.
-
- Quadrider
- Contacteer:
dankje alfredo
ik zet het ook duidelijk in de advertentie en ook als ze mij mailen en komen kijken
maargoed..
mischien nu interesanter?
als ik de 26mm carburateur eraf haal en de handkappen er ook afhaal en de orginele onderdelen gewoon hou dan kunnen we iets zakken in de prijs
dus dan heb je gewoon de 21mm carburateur erop zitten..
dan heb je alleen een dikke honda achterbrug erin zitten een kenda binnenband nieuwe olie erin honda oliefilter en een honda pakking
ik zet het ook duidelijk in de advertentie en ook als ze mij mailen en komen kijken
maargoed..
mischien nu interesanter?
als ik de 26mm carburateur eraf haal en de handkappen er ook afhaal en de orginele onderdelen gewoon hou dan kunnen we iets zakken in de prijs
dus dan heb je gewoon de 21mm carburateur erop zitten..
dan heb je alleen een dikke honda achterbrug erin zitten een kenda binnenband nieuwe olie erin honda oliefilter en een honda pakking