Hey forumleden,
ik heb een vraagje:
Eigenlijk kan ik aan een nieuwe trailtech endurance geraken die voorzien is voor yamaha raptor,suzuki z400, kfx400, warrior, banshee, enz...past deze ook voor een honda trx400ex bouwjaar 2000?
Graag wat meer info zovlug mogelijk aub.
Thanks
Trailtech endurance VRAAGJE
al die trailtech computers zijn toch dezelfde naar mijn mening. De trailtech computer word geleverd met standaard montage beugels voor op het stuur alsook voor te bevestigen met vijzen. In het pakket zit ook nog de sensor die ook standaard is.
Het enige wat je nadien nog kan kopen is de trailtech beugel voor specifiek de honda. Hier kan je dan de computer in vast klipsen.
Het enige wat je nadien nog kan kopen is de trailtech beugel voor specifiek de honda. Hier kan je dan de computer in vast klipsen.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Fout ! Is wel degelijk verschillend, hier kan je verschillende types zien : http://trailtech.net/atv_endurance_kits.html
Sensor is anders voor andere modellen. Mits wat handigheid wel aan te passen maar zou toch voor juiste kit gaan alleen al voor 't gemak.
Sensor is anders voor andere modellen. Mits wat handigheid wel aan te passen maar zou toch voor juiste kit gaan alleen al voor 't gemak.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team