###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
Als ge gaat lassen wordt het materiaal juist rond de las zwakker. Is heel logisch wan het metaal is warm geweest. Op de las naad zelf zal het niet scheuren of vervormen maar ergens in de buurt wel.
Die extra verlaging is ook wel na te maken, nogal logisch maar dan moet ge wel eerst een voorbeeld met maten enz... hebben hé.
Trouwens dit extra onderdeel wordt op de originele plaatsen en met de originele bouten bevestigd. Het geeft niet alleen een extra verlaging maar ook verbreding. Enkel vooraan hé.
Over die verlagingsblokken va Kevin zijn Raptor, die heb ik een kleine aanpassing gegeven en dit was perfect mogelijk omdat hij die verbrede armen erop heeft staan nu. Dus extra veiligheid.
Alles is na te maken en dat is net zoals in de tuning. Iemand komt met een nieuwigheid aan en dadelijk zijn er copy cats met goedkopere oplossingen maar daarom niet altijd beter of veiliger.
Het is daarom dat er in de tuning zo zware wetten zijn gekomen. Er zijn mensen die verlagen hun wagen met kwliteitsprodukten, en er zijn er die gaan slijpen en lassen met de nodige gevolgen.
Nee laat ons toch maar voor onze manier kiezen hoor. Mag wat kosten en het ziet er nog goed uit ook.
Maar aan de andere kant moet iedereen zijn eigen idee doen en naar zijn eigen beurs kijken hé
Het is voor ons gewoon een uitdaging om te kijken hoever we met dat ding kunnen gaan en toch een perfect rijdbare streetmachine over te houden.
Die extra verlaging is ook wel na te maken, nogal logisch maar dan moet ge wel eerst een voorbeeld met maten enz... hebben hé.
Trouwens dit extra onderdeel wordt op de originele plaatsen en met de originele bouten bevestigd. Het geeft niet alleen een extra verlaging maar ook verbreding. Enkel vooraan hé.
Over die verlagingsblokken va Kevin zijn Raptor, die heb ik een kleine aanpassing gegeven en dit was perfect mogelijk omdat hij die verbrede armen erop heeft staan nu. Dus extra veiligheid.
Alles is na te maken en dat is net zoals in de tuning. Iemand komt met een nieuwigheid aan en dadelijk zijn er copy cats met goedkopere oplossingen maar daarom niet altijd beter of veiliger.
Het is daarom dat er in de tuning zo zware wetten zijn gekomen. Er zijn mensen die verlagen hun wagen met kwliteitsprodukten, en er zijn er die gaan slijpen en lassen met de nodige gevolgen.
Nee laat ons toch maar voor onze manier kiezen hoor. Mag wat kosten en het ziet er nog goed uit ook.
Maar aan de andere kant moet iedereen zijn eigen idee doen en naar zijn eigen beurs kijken hé
Het is voor ons gewoon een uitdaging om te kijken hoever we met dat ding kunnen gaan en toch een perfect rijdbare streetmachine over te houden.
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05