Welke 4 takt?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
skywalker
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door skywalker »

Ik heb nog een Barossa Skywalker van 1 jaar oud te koop.
Met de 250CC van Barossa ben ik nog nooit blijven steken.
Bovendien blijven alle onderdelen er gewoon opzitten en rammelt er niets los.
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jimmy-raptor »

als je slim bent koop je in belgie een quad met homologatie papieren en laat je hem invoeren in nederland.
ik heb een raptor gekocht voor 4000 euro met papieren uit 2004 kosten voor de bpm waren 613 euro en dan nog een 200 euro voor keuren en had mijn NL kenteken 2dagen later thuis liggen.

heb jij voor 5000 euro op marktplaats met NL kenteken een raptor 660 uit 2004 gezien NEE dus .
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tripod »

Niet voor iedereen ligt belgie echt naast de deur oftewel het testen om te kijken of die goed is zal moeilijk gaan, verder heb jij hem bij een dealer gekocht ?
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
http://www.topsiteguide.com/top.asp?site=Quad
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

een barraossa is een goede quad om mee te beginnen en als hij het een 2à3 jaar uithoud als je echt intensief crosst kun je nog altijd na die jaren een andere kopen .
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Tripod schreef:Niet voor iedereen ligt belgie echt naast de deur oftewel het testen om te kijken of die goed is zal moeilijk gaan, verder heb jij hem bij een dealer gekocht ?
ja dat wel :) dus alles netjes erbij
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tripod »

Dan leg mij maar is uit welke dealer jij dat geregeld hebt :P, want dat is wel netjes zo iets zoek ik ook XD
Plaats je quad site op deze toplijst, en zie zo wie de beste quad site heeft van nederland & belgie.
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:een barraossa is een goede quad om mee te beginnen en als hij het een 2à3 jaar uithoud als je echt intensief crosst kun je nog altijd na die jaren een andere kopen .
Niet dat ik een Barossa ken, maar is dit niet wat op het randje? :mrgreen:
White LTZ-450 - powered by MSD -
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

kan iets langer of korter zijn :mrgreen:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

jimmy-raptor schreef:als je slim bent koop je in belgie een quad met homologatie papieren en laat je hem invoeren in nederland.
ik heb een raptor gekocht voor 4000 euro met papieren uit 2004 kosten voor de bpm waren 613 euro en dan nog een 200 euro voor keuren en had mijn NL kenteken 2dagen later thuis liggen.

heb jij voor 5000 euro op marktplaats met NL kenteken een raptor 660 uit 2004 gezien NEE dus .
hoe heb je dat voor elkaar gekregen? normaal moet je altijd de volle bups betalen = 2500 tot 3000 euro...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Yamaha Grizzly 700 schreef:
jimmy-raptor schreef:als je slim bent koop je in belgie een quad met homologatie papieren en laat je hem invoeren in nederland.

hoe heb je dat voor elkaar gekregen? normaal moet je altijd de volle bups betalen = 2500 tot 3000 euro...
ik heb op kapaza.be naar quad gezocht toen kwam ik een yamaha raptor 660 tegen uit 2004 die ik voor 4000 euro mee mocht nemen bij moto's thomas vlak bij brussel. Het is belangrijk dat je homologatie kit erop zit en papieren bij hebt. Ik krijg het bewijs mee van de quad zelf en het kenteken gedeelte van belgie.

Ik moest er zelf nog een spiegel op zetten en een kentekenplaat houder met reflector erop. Ook zaten er de verkeerde banden op (cross banden), die waren niet goed gekeurd voor de openbare weg in NL dus heb ik die ook laten veranderen voor weg banden wat ook beter rijdt. Overgins moet er ook een km teller op maar die zat er al op.

Toen heb ik rdw gebeld en het was geen probleem als ik keteken bewijs had kon ik hem gewoon zo invoeren zonder gezijk van CVO uit duitsland en die onzin. (dat is alleen als hij uit een niet europees land komt). BPM koste mij 613 euro. en keuren 132 zie ik.

Je kan dus ook gewoon particulier kopen mits er een homologatie kit op zit en hij het kenteken + de papieren van de quad heeft. Bij mij zitten er trouwens allemaal orginele yamaha knipperlichten ed op.

Dit is hoe het bij mij gegaan is !
Meestal moet je de volle buts betalen omdat je dan een nieuwe quad koopt ik krijg met mijn quad uit 2004 47 % korting omdat hij uit 2004 komt aldus de douane. Dus als die uit 2007 komt kan je gewoon lekker 20.7 % van de catalogus prijs betalen en dat is veel geld. ( minus btw)

suc6
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tripod »

aha zo zit dat dus. ok bedankt, maar als die een belgisch kenteken heeft hoef je ook die dingen niet te doen in duitsland ?, want dat kost echt super veel geld allemaal.
jimmy-raptor
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Tripod schreef:aha zo zit dat dus. ok bedankt, maar als die een belgisch kenteken heeft hoef je ook die dingen niet te doen in duitsland ?, want dat kost echt super veel geld allemaal.
Niet nodig als je voertuig uit europa komt, en je kentekenbewijs er van hebt.
Tripod
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tripod »

ok bedankt, dan ga ik ook is bij ons buurtlandje kijken :P
Peter-b
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Peter-b »

skywalker schreef:Ik heb nog een Barossa Skywalker van 1 jaar oud te koop.
Met de 250CC van Barossa ben ik nog nooit blijven steken.
Bovendien blijven alle onderdelen er gewoon opzitten en rammelt er niets los.
Je hebt pb :wink:
Plaats reactie