Yamaha Beartracker

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
B@rt
Toeschouwer
Toeschouwer

Yamaha Beartracker

Bericht door B@rt »

Hallo,

Ik ben nieuw hier, heb een getunede Yamaha Warior en een Yamaha Breeze., maar daar gaat dit topic niet over.

Een vriend van mij heeft een Yamaha Beartracker voor heel erg weinig (<100euro) op de kop weten te tikken.
Alles is in nieuwe conditie behalve het blok, dat ligt helemaal uit elkaar, er missen ook een heleboel onderdelen (cardan, startmotor, gas, versnellingspook, rem hendels, sleutel, uitlaat.).

Wie weet waar we deze onderdelen en nog meer kunnen kopen voor een niet al te dure prijs, tweedehands mag ook.

Ook zoek ik een workshop manual voor de Beartracker (diegene wat ze bij de yamaha dealers ook in de werkplaats gebruiken)

Ik weet dat er meerdere soorten type beartrackers zijn, hoe weet ik wat dit voor een is, het bouwjaar weet ik ook niet, ik heb al gezocht naar een plaatje op het frame maar die vind ik niet.

Wie o Wie kan mij helpen?
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Voor werkplaatshandboeken moet je beter zoeken op dit forum, zijn al tientallen links naar. Tweedehands onderdelen als dat zul je moeilijk vinden, dat wordt voor sommige dingen het orgineel kopen vrees ik. Of je moet ergens een krom frame met een goede motor vinden.
Plaats reactie