Ergens in de grote vakantie (ik maak geen datum bekend voor diefstal te vermijden) ga ik met m'n vriendin zoals elk jaar naar Spanje. Alleen doen we het dit jaar niet met de vlieger, maar met de auto met aanhangwagen en quad mee.
Het zit een beetje als volgt: We gaan voor 14 dagen op vakantie. 7 daarvan is om van België naar Spanje te rijden, 5 dagen in Spanje blijven, en 2 dagen om terug te komen. We zijn bezig met het ombouwen van een aanhangwagen (fotos volgen) zodat de quad erin past met een dak erbovenop en nog wat tools met extra banden en zo voor moesten we in panne vallen
Dit wordt ook nog besteld (Ralph kan jij daaraan graken?)

Waar ik jullie hulp voor nodig heb ik vooral die eerste 7 dagen! We zouden in België willen vertrekken en tijdens de reis allerlei crossparcours of sightseeings doen met de quad tot onze aankomst in Spanje zelf. Ook overnachtingsmogelijkheden (veilige parkings en slapen in de auto voldoet hoor) komen tot onderwerp!
Zoals jullie al begrijpen doen we dan België, Frankrijk en Spanje. Volgens mij een heleboel mogelijkheden voor het quadrijden! Aan jullie om mij suggesties te geven op deze weg! Ik pik zelf uit welke onderdelen we gaan nemen om toch een beetje in een lijn richting spanje te rijden, en niet zigzag constant
Later volgende week ga ik een landkaart inscannen en daar elke keer alle onderdelen op aanduiden zodat jullie kunnen meevolgen!
Dit topic wordt steeds aangepast met laatste updates!
Meenemen:
- Garmin StreetPilot III (Wie mij stafkaarten kan bezorgen, of een adres is superbedankt!)
- TomTom Go 710
Plan:
Vertrek omgeving Brussel

Hier komt zowat alles wat we onderweg gaan doen en afleggen!
Aankomst Benalmadena Spanje