Comines 7 April 2007
Comines 7 April 2007
Aangezien m'n broer zichzelf in de prak heeft gereden, ben ik maar met Flippen en Edward (solo) meegereden.
Er waren genoeg quads voor het spannend te maken, denk dat er zelf wat van het forum waren.
Kheb dus wat geamuseerd met m'n fototechnieken te verbeteren aangezien ik toch t.e.m. de zomervakantie niet kan rijden met m'n rug.
Als je er tussen staat en je wil de foto (Originele) stuur dan PB met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen. Sta je er nergens op, geef dan een beschrijving mss heb ik er wel eene.
Eerst zijn iets groter maar dat komt door de manier van uploaden, had geen tijd om voor elke foto 5 minuten te wachten bij het uploaden.
Enjoy
Er waren genoeg quads voor het spannend te maken, denk dat er zelf wat van het forum waren.
Kheb dus wat geamuseerd met m'n fototechnieken te verbeteren aangezien ik toch t.e.m. de zomervakantie niet kan rijden met m'n rug.
Als je er tussen staat en je wil de foto (Originele) stuur dan PB met een e-mailadres waar ik het naar toe kan sturen. Sta je er nergens op, geef dan een beschrijving mss heb ik er wel eene.
Eerst zijn iets groter maar dat komt door de manier van uploaden, had geen tijd om voor elke foto 5 minuten te wachten bij het uploaden.
Enjoy
‰ Quadracing Team
Zijn ze dat? Hebben er mee staan praten, weten wel waarover ze het hebben. Hadden ze al eens zien rijden en ze weten hun gaas staan. Steken constant elkaar voorbij en soms iets te dicht op elkaar (zoals de foto dat toont van de 2de reeks)oede miere schreef:wat zie ik daar op foto 10?
Swatten en Leerzot choco aan het spelen?
‰ Quadracing Team
-
- Toeschouwer
Miljaar kheb al veel spijt gehad dak nie mee kon hé vind diene tafel zalig voor over te vliegen... Broer oefent u foto technieken nog mor wa want binnekort zalt wel knallen als ik terug mag rijden. zal nog wel een week of 2 duren denk ik probs met de knie...
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM