Luchtfilters (met link naar foto's)
Luchtfilters (met link naar foto's)
Heey jongens ik ben wel benieuwd naar de filter die jullie gebruiken.
Rijden jullie met de deksel of zonder of alleen een filter met zoon prefilter er over
En wat zijn goede filter want ik wil eigenlijk de deksel er af halen en dan
een filter met een prefilter er op zetten.
Ik las namelijk dat veel amerikanen gewoon zonder deksel rijden in de blubber enzo
wat zijn jullie meningen hier over.
http://www.raptorforum.com/index.php?topic=13993.0
Rijden jullie met de deksel of zonder of alleen een filter met zoon prefilter er over
En wat zijn goede filter want ik wil eigenlijk de deksel er af halen en dan
een filter met een prefilter er op zetten.
Ik las namelijk dat veel amerikanen gewoon zonder deksel rijden in de blubber enzo
wat zijn jullie meningen hier over.
http://www.raptorforum.com/index.php?topic=13993.0
-
Blaster-boy
- Quadracer

- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
DT One met deksel erop
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
jongens ik ben vandaag gaan rijden zonder deksel alleen met de filter
en ik heb bij de PClll M416-002.djm er in gezet dat daar stond dit bij.
2006 Raptor 700 EFI (ik heb 2007 raptor maakt dat uit?)
Stock exhaust
Stock air filter
Airbox lid removed
Nu zou hij goed afgesteld moeten staan allen als ik volgas geen in de
vrij dan knettert hij een beetje en de Bougie is grijs.
Welke map moet ik nu proberen of wat moet ik veranderen voor
betere verbranding.
ik heb deze gevonden:
2006 Raptor 700 EFI
Stock exhaust with muffler insert removed
Stock air filter
Airbox lid removed
en alle cijfers zijn iets hoger dus dat betekend meer brandstof dus deze gaak nu proberen.
en ik heb bij de PClll M416-002.djm er in gezet dat daar stond dit bij.
2006 Raptor 700 EFI (ik heb 2007 raptor maakt dat uit?)
Stock exhaust
Stock air filter
Airbox lid removed
Nu zou hij goed afgesteld moeten staan allen als ik volgas geen in de
vrij dan knettert hij een beetje en de Bougie is grijs.
Welke map moet ik nu proberen of wat moet ik veranderen voor
betere verbranding.
ik heb deze gevonden:
2006 Raptor 700 EFI
Stock exhaust with muffler insert removed
Stock air filter
Airbox lid removed
en alle cijfers zijn iets hoger dus dat betekend meer brandstof dus deze gaak nu proberen.
Een kwestie van proberen denk ik, elke quad is anders en elke quad zal zijn eigen jetting moeten hebben. Eventueel zelf aanpassen met de powercommander.shy fx schreef:jongens ik ben vandaag gaan rijden zonder deksel alleen met de filter
en ik heb bij de PClll M416-002.djm er in gezet dat daar stond dit bij.
2006 Raptor 700 EFI (ik heb 2007 raptor maakt dat uit?)
Stock exhaust
Stock air filter
Airbox lid removed
Nu zou hij goed afgesteld moeten staan allen als ik volgas geen in de
vrij dan knettert hij een beetje en de Bougie is grijs.
Welke map moet ik nu proberen of wat moet ik veranderen voor
betere verbranding.
ik heb deze gevonden:
2006 Raptor 700 EFI
Stock exhaust with muffler insert removed
Stock air filter
Airbox lid removed
en alle cijfers zijn iets hoger dus dat betekend meer brandstof dus deze gaak nu proberen.
Hoe kan ik nou zien of hij goed loopt? ik kijk altijd naar de bougie. Maar maar nu hebFrank MB schreef:Een kwestie van proberen denk ik, elke quad is anders en elke quad zal zijn eigen jetting moeten hebben. Eventueel zelf aanpassen met deshy fx schreef:jongens ik ben vandaag gaan rijden zonder deksel alleen met de filter
en ik heb bij de PClll M416-002.djm er in gezet dat daar stond dit bij.
2006 Raptor 700 EFI (ik heb 2007 raptor maakt dat uit?)
Stock exhaust
Stock air filter
Airbox lid removed
Nu zou hij goed afgesteld moeten staan allen als ik volgas geen in de
vrij dan knettert hij een beetje en de Bougie is grijs.
Welke map moet ik nu proberen of wat moet ik veranderen voor
betere verbranding.
ik heb deze gevonden:
2006 Raptor 700 EFI
Stock exhaust with muffler insert removed
Stock air filter
Airbox lid removed
en alle cijfers zijn iets hoger dus dat betekend meer brandstof dus deze gaak nu proberen.
powercommander.
ik net gekeken bij deze instellingen:
2006 Raptor 700 EFI
Stock exhaust with muffler insert removed
Stock air filter
Airbox lid removed
en daar stond hij ook te arm nu heb ik deze geprobeerd En daar liep hij beter mee dan met die 2 vorige.
straks ff kijken naar de kleur heb net 10 km gereden. Maar eerst ff eten
2006 Yamaha Raptor 700
GYTR slip-on exhaust
GYTR intake kit
Airbox lid removed
-
fastrogeke
- Quadrider

- Berichten: 360
- Lid geworden op: di 26 dec, 2006 00:00
- Locatie: in de garage naast de quads met het jacht geweer
hoi,ik rijd met beide quads voorzien van een twin-air filter.de 450 met kap erop en de 700 met de kap eraf.de 700 is voorzien van een powercommander.maar is nog niet optimaal afgesteld.de bougie is een beetje zwart gekleurd.dus teveel brandstof dus. 
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
Mooi dik K&N powerfilter. Ik heb ook een schuimfilter dat ik over het K&N filter kan doen voor als de baan wat modderig is.
Voordeel van zo'n K&N is dat je em met een slangklem goed vast kan zetten, en houd heel goed stof tegen. En zo'n filter is makkelijk om schoon te maken met de K&N recharge kit.
Voordeel van zo'n K&N is dat je em met een slangklem goed vast kan zetten, en houd heel goed stof tegen. En zo'n filter is makkelijk om schoon te maken met de K&N recharge kit.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.




