Ralph schreef:Kun je die veren automatisch laten zakken en stijgen? Of moet je daar voor ombouwen?
Wat is een C5 toch een zazlige wagen, dit zit er standaard in, er zitten geen schokbrekers ofzo, dit wordt volledig hydraulisch geregeld.
Rijhoogte kan je van binnenuit instellen, de eerste foto's zijn in de laaste stand, de laatste in stand 2, je kan nog 2 standen hoger gaan voor op 't terrein.
Hij past ook zelf deze hoogte aan. rij je op slecht terrein, gaat de wagen vanzelf een 4tal cm omhoog, en bij snelheden boven de 100 zakt ie vanachter 2 en vanvoor 4cm (ongeveer) om de wegligging, en luchtweerstand te verbeteren.
Ok ligt da wagen altijd evenhoog, ongeacht de belasting .stappen er achterin 2 personen, zakt de wagen even wat door, maar na enkele seconden pompt hij zich zelf terug op tot op de normale hoogte.
Prachtige uitvinding !
Vluchtheuvels gewoon nemen zonder te remmen enzo
