Yoshimura RS7 besteld

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

En een tweede kleine opmerking: Mocht je een garantie probleem hebben, dan zal je de uitlaat terug moeten sturen naar het bedrijf in Amerika. Dat zal niet door Yoshimura Europa worden afgehandeld, omdat de uitlaat niet officieel geïmporteerd is.
Myth
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Myth »

JR schreef:is inderdaad waar ralph.
Als je besteld in de VS, dan heb je hezelfde principe als je een Dell Pc koopt, nml je koopt rechtstreeks bij de produceerder ...
ffies offtopic, Een dell pc (in ieder geval voor europa) wordt ergens in engeland gemaakt :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Nog meer offtopic, in Ierland om precies te zijn. Maar nu weer on topic.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Valt mij op dat er hier mensen zijn die hier reageren die hun spullen kopen in de VS en hier dan komen schooien om stickers van Yoshimura...

De hele internetimport (al of niet als gift...) is trouwens één van de redenen dat ik de import van onderdelen uit VS afbouw. Zeker bij de groothandelactiviteiten (90 % van omzet hier) begint het steeds moeilijker te komen. In de VS krijg je amper 20-25 % dealerkorting, die heb je nodig om zelf de zaak draaiende te houden en vaste kosten te betalen, dus moet je aan dealers verkopen aan wat klanten kopen op sites die het minder nauw nemen met het verschil tussen retail en dealer prijzen...

Enige voordeel dat ik nog heb is dat ik uitgebreid leveranciersaanbod heb in de VS waardoor ik vrij makkelijk aan zowat alles geraak en zendingen kan groeperen want zending beneden 2000 $ zijn sowiezo al niet winstgevend.

Voortaan kan ik enkel nog concurreren met (Europese) bedrijven zoals Polisport en paar nerf bar producenten die zich houden aan importeurschap per land en scherpe prijzen aanbieden.

Als één van de grote Amerikaanse groothandelaars naar Europa komt zou de markt wel eens heel erg kunnen veranderen en krijgen de dealers terug meer ademruimte.

Ben blij dat ik W-tec doe en zo de zaak goed draaiende kan houden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Tja, dat heb je met het internet, mensen kunnen makkelijker vergelijken, kopen, ...
Marges van 20% vind ik nog zo slecht niet, ik zit in de informatica en dan mag je al blij zijn met marges van 3% :mrgreen: om dan nog 100 keer op een dag te horen dat het in Duitsland goedkoper is :wink:

On topic nu: heb je reeds een Powercommander ? Want met die Yoshi denk ik dat hij anders vrij arm gaat staan, niet ?
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

ik voel mij geviseerd :D en schooien is toch beke overdreven he.
Als ik nergens stickers kan vinden van yoshimura en ge zijt toevallig invoerder en ik ben bij je voor iets aan te kopen dan is mijn vraag naar stickers voor yoshimura vrij normaal. Sterker nog ik heb ze nadien zelf laten maken omdat ik er maar 1 had. En op de site van yoshi kan ik gewenste stickers niet krijgen.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Was maar graptje hoor Sg6 :mrgreen:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie