Adly RS50
-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

Adly RS50
Hallo,
Ik heb een adly rs 50, kheb er wat flink snelle spullen onder gegooit maar hij rijd nog steds het zelvde.
Setup
- Top Performance Due Plus ( dubbele binnenkop )
- Technigas Quadder
- Mulitvar Malossi
- Stage 6 verstelbare koppeling + Malossi wingbell
- 17.5 mm Dell-Ortho
- Ombouwset naar watergekoeld
Dit het ik er allemaal onder gegooit en ik rij 50 hele km/h. Ik ben er superlang mee bezig geweest want ik heb,
ook de versnellingsbak gereviseert. Ik heb vrij veel ervaring met scooter/schakels maar hier kom ik niet uit. Met deze setup zou je de 80 wel moeten halen. Zou het kunnen dat er cdi begrenzing op zit? Het lijkt wel of die gewoon word tegengehouden. Reacies hoor ik graag. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Alvast bedankt.
Mvg,
Sander Voogt
Ik heb een adly rs 50, kheb er wat flink snelle spullen onder gegooit maar hij rijd nog steds het zelvde.
Setup
- Top Performance Due Plus ( dubbele binnenkop )
- Technigas Quadder
- Mulitvar Malossi
- Stage 6 verstelbare koppeling + Malossi wingbell
- 17.5 mm Dell-Ortho
- Ombouwset naar watergekoeld
Dit het ik er allemaal onder gegooit en ik rij 50 hele km/h. Ik ben er superlang mee bezig geweest want ik heb,
ook de versnellingsbak gereviseert. Ik heb vrij veel ervaring met scooter/schakels maar hier kom ik niet uit. Met deze setup zou je de 80 wel moeten halen. Zou het kunnen dat er cdi begrenzing op zit? Het lijkt wel of die gewoon word tegengehouden. Reacies hoor ik graag. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Alvast bedankt.
Mvg,
Sander Voogt
-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

ja ik dnek ook dat die cdi begrenst is, ene het is 2 takt en die kan je altijd opvoeren.
Maar Twan had jij ook een race ontsteking er op zitten? Want ik denk als ik er een HPi tje op zet dat die wel gaat blazen. Ik ruk dnek heel de kabelboom er af en sluit de verlichting op je accu aan en opzouten met al die andere troep, dan race ontsteking er op. Maarja het zou wel veel werk schelen als ik percies wist wat het was.
Maar Twan had jij ook een race ontsteking er op zitten? Want ik denk als ik er een HPi tje op zet dat die wel gaat blazen. Ik ruk dnek heel de kabelboom er af en sluit de verlichting op je accu aan en opzouten met al die andere troep, dan race ontsteking er op. Maarja het zou wel veel werk schelen als ik percies wist wat het was.
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
ik denk dat die begrenst zijn op hun vertanding
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

Wat voor vertanding zou ik er op moeten zette? Ik heb er gelijk nog een probleem bij.
Als ik optrek slat die een soort van over in de versnellingsbak. Die heb ik helemaal uimekaar gehaalt nieuwe lagers er ingezet maar hij blijft het doen. Ik zie het niet meer zitte met dat
ding. Ik word er helemaal stront ziek van.
Tips en trucks welkom
Gr,
Als ik optrek slat die een soort van over in de versnellingsbak. Die heb ik helemaal uimekaar gehaalt nieuwe lagers er ingezet maar hij blijft het doen. Ik zie het niet meer zitte met dat
Tips en trucks welkom
Gr,
Wil niet afbreken ofzo hoor, maar met een 50cc moet je echt niet veel verwachten... Spaar beetje meer voor een 150cc of 200cc? Zal je echt goed doen!Derbifreak 2006 schreef:Wat voor vertanding zou ik er op moeten zette? Ik heb er gelijk nog een probleem bij.
Als ik optrek slat die een soort van over in de versnellingsbak. Die heb ik helemaal uimekaar gehaalt nieuwe lagers er ingezet maar hij blijft het doen. Ik zie het niet meer zitte met datding. Ik word er helemaal ****** ziek van.
Tips en trucks welkom![]()
Gr,
-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

Derbifreak 2006 schreef:nee hij slaat neit over en hij maakt wel veel toeren maar geen snelheid of trekkracht. Als ik half gas rij, dan rij ik even hard dan als ik vol gas rij, alleen maak die meer toeren
dan is die iig niet begrenst op ontsteking.
want dan zou die in toere begrense.
het zit in je aandrijving.
slipt je snaar niet ?
ik weet nog dat mijn adly rocky een 2 cm korter blok had als minarelli kort, waardoor ik geen andere snaar kon gebruiken.
-
Derbifreak 2006
- Toeschouwer

-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
zeg u probleem op een scooter forum die kunnen u zeker helpen
edit
stel u vragen hier en ze kunnen u zeker helpen
edit
stel u vragen hier en ze kunnen u zeker helpen