nieuwe raptor 700
nieuwe raptor 700
he hallo boys ik ben christian ik heb net een raptor gekocht hij zat nog in het krat
ik heb er totaal geen verstand van dus vroeg ik me af wat ik nu moet doen kan ik hem wel starten
en er op gaan rijden of moet ik eerst dingen laten afstellen
alvast bedankt fijn weekend
mzzzl
ik heb er totaal geen verstand van dus vroeg ik me af wat ik nu moet doen kan ik hem wel starten
en er op gaan rijden of moet ik eerst dingen laten afstellen
alvast bedankt fijn weekend
mzzzl
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bij de 700:
-veringen monteren
-op zijn wielen zetten (rondelletjes achter de wielmoeren en vooraan het ronde plaatsje tussen velg en naaf)
-stuur rechtzetten+ contact instaleren en elektrische kabels vastmaken aan het stuur
-die stang waarmee de achtervering vastzit eraf halen (kan je doen door eens goed door te veren,knapt dan los)
-carterplaat+ achterste bescherming monteren
-heelguards monteren (tip: leg al je vijsjes die je nog over hebt bijeen en sorteer ze per soort, verdeel deze dan in 2 en dan met wat inzicht kom je er wel welke vijs waar moet...)
batterij eruit halen en heel even aan een druppellader hangen (is gezonder voor te vertrekken met een goedgeladen batterij
-benzine indoen
-oliepeil controleren (staat normaal boven maximum omdat hij nog niet gedraaid heeft)
dan staat je quad klaar, als je je krat eraf haalt zie wel dat je de vijzen op de voetsteunen niet vergeet... wat zeer handig is, is dat je je quad uit het krat naar boven kunt takelen of hem met 2man op een bok te plaatsen.
vergeet zeker geen vet aan de vijzen van de vering te doen.
Ik doe dit dagelijks
greetz Robby
-veringen monteren
-op zijn wielen zetten (rondelletjes achter de wielmoeren en vooraan het ronde plaatsje tussen velg en naaf)
-stuur rechtzetten+ contact instaleren en elektrische kabels vastmaken aan het stuur
-die stang waarmee de achtervering vastzit eraf halen (kan je doen door eens goed door te veren,knapt dan los)
-carterplaat+ achterste bescherming monteren
-heelguards monteren (tip: leg al je vijsjes die je nog over hebt bijeen en sorteer ze per soort, verdeel deze dan in 2 en dan met wat inzicht kom je er wel welke vijs waar moet...)
batterij eruit halen en heel even aan een druppellader hangen (is gezonder voor te vertrekken met een goedgeladen batterij
-benzine indoen
-oliepeil controleren (staat normaal boven maximum omdat hij nog niet gedraaid heeft)
dan staat je quad klaar, als je je krat eraf haalt zie wel dat je de vijzen op de voetsteunen niet vergeet... wat zeer handig is, is dat je je quad uit het krat naar boven kunt takelen of hem met 2man op een bok te plaatsen.
vergeet zeker geen vet aan de vijzen van de vering te doen.
Ik doe dit dagelijks
greetz Robby
-
- Quad Master
wij hebben laatst ook een nieuwe in krat gehad, halfuurtje werk, quad uit de krat tillen, op bokken zetten, vering monteren, wielen eraan, overal even olie aan doen, benzine erin en GAS
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light