ja maar ik bedoel PK's! een raptor heeft echt geen 54pk... dan zouden ze echt geen 450 hebben gemaakt! als je raptor zoveel pk heeft wil ik gerust met m'n sloom suzukietje eens een streepje trekken tegen je. ik zeg niet dat ik win, maar dan weten we het onmiddelijk.
54pk... dat is meer dan een banshee hé... oja 60 sorry
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
een suzuki heeft 32pk standaard, een raptor 38. de cijfers die jij hebt zijn misschien de pk's op de achterwielen of motor, ik weet niet welke de meeste zijn... ik denk de motor.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
een suzuki heeft 32pk standaard, een raptor 38. de cijfers die jij hebt zijn misschien de pk's op de achterwielen of motor, ik weet niet welke de meeste zijn... ik denk de motor.
Op de motor heb je meer pk dan op de achterwielen hé. Dus het zou kunnen kloppen wat hij zegt...
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Raptor heeft 38 PK aan de MOTOR ( Vermogens worden altijd aan de motor gemeten bij fabriekanten ! )
YFZ heeft standaard 42 Pk aan de motor ! Trouwens een Raptor is een motor met geen og weinig tuningpotentieel in Prijs / vermogenwinst . Eeen YFZ tover je makkelijk om met weinig kosten ( 250 € ) tot 46 pk aan de motor !
ja akkoord dat kan wel zijn, maar 38pk op de motor voor een raptor lijkt me ENORM weinig, aangezien de Z/KFX er al ongeveer 30 heeft op de achterwielen.
Lijkt me zeer ongeloofwaardig, maar ja tkan zijn natuurlijk