Nieuwe modellen in 't vooruitzicht?
Nieuwe modellen in 't vooruitzicht?
Ik sta op het punt om een van de volgende quads te kopen, Kawa KFX700, Can-Am DS 650 X en Suzuki LT Z400... maar aangezien die modellen al een tijdje op de markt zijn, dacht ik er net aan of er misschien een facelift of volledig ander model (Cfr Raptor 660 => Raptor 700).
Dus vandaar mijn vraagske, heeft iemand van de ijverige suffers ergens al info of datums wanneer deze drie van model zouden veranderen?
't zou namelijk sneu zijn om een nieuwe te kopen, en een paar maand later zien dat het model verouderd is... dan wacht ik wel nog effe
Alvast dnk voor jullie info!
Dus vandaar mijn vraagske, heeft iemand van de ijverige suffers ergens al info of datums wanneer deze drie van model zouden veranderen?
't zou namelijk sneu zijn om een nieuwe te kopen, en een paar maand later zien dat het model verouderd is... dan wacht ik wel nog effe
Alvast dnk voor jullie info!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
KFX is er nog niet direct sprake van
DS 650 ook nog niet want deze zomer kondigt men eerste de DS 450 aan
LT400 heeft al opvolger : LTR450 maar wordt momenteel nog verkocht, waarschijnlijk tot men door stock heen zit.
LT400 heeft al opvolger : LTR450 maar wordt momenteel nog verkocht, waarschijnlijk tot men door stock heen zit.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
DS450 zal inderdaad competitiegericht zijn
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
LTR opvolger van LTZ ?!? , de LTZ kan je totaal niet vergelijken met de LTR hoor !No Limit YFZ schreef:KFX is er nog niet direct sprake van
Den R is echt een competitie machien en de Z is een perfect trial machientje
Dus volgens mij zit je dik verkeerd , ik denk dat ze binnenkort de Z een nieuwe facelift zullen geven maar denk niet dat de R in de plaats van de Z is gekomen hoor !
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de 400cc moteurkes zijn history...timo schreef:LTR opvolger van LTZ ?!? , de LTZ kan je totaal niet vergelijken met de LTR hoor !No Limit YFZ schreef:KFX is er nog niet direct sprake van
Den R is echt een competitie machien en de Z is een perfect trial machientje
Dus volgens mij zit je dik verkeerd , ik denk dat ze binnenkort de Z een nieuwe facelift zullen geven maar denk niet dat de R in de plaats van de Z is gekomen hoor !
zie KFX 450, zie DS450 zelfs diene Goes is een 450..
welke fabrikant gaat nu nog zo gek zijn een 400 te face liften
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ok, kan ik inkomen maar uit commercieel-fabrikant-perspectief is het NIET interessant he ralphRalph schreef:De 400 is best een populaire quad in Europa. Ik zou liever met een Z400 op straat rijden dan met een LT-R450.
welke 400 heb je nog buiten de Z (van enige betekenis) ? de rest vd die quadklasse zijn allen al minimaal 450 (YFZ,LTR,KFX,DS,..)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -