ben bezig mn blaster op te hogen aan de achterkant.heb een blokje gemaakt zodat de bevestiging aan de onderkant van de schokker net boven het orgineel zit, dit betekent dat als ik de grab bar meet deze zo'n 8 cm hoger uitkomt.ben nog bezig dus geen idee of het ook prettig zal rijden misschien iets minder stabiel hoewel de wielen ook verbreed zijn??? iemand ervaring??????
trial rijden is leuk maar niet de reden om op te hogen,de reden dat ik hem ophoog is vanwege het feit dat wanneer ik {honderd kilo} zwaar op de quad zit deze behoorlijk zakt tot ongeveer 68 cm en wil dit ondervangen door hem iets op te hogen als dit niet al te nadelig is tenminste.
als je quad te veel in zakt kan je beter de voorspaning van je veer iets aan draaien
als je hem verhoogt op de manier die jij aan geeft,
staat hij wel hoger maar je veer is al bijna aan het einde als je stilstaat
dick visser schreef:trial rijden is leuk maar niet de reden om op te hogen,de reden dat ik hem ophoog is vanwege het feit dat wanneer ik {honderd kilo} zwaar op de quad zit deze behoorlijk zakt tot ongeveer 68 cm en wil dit ondervangen door hem iets op te hogen als dit niet al te nadelig is tenminste.
zo werkt dat niet................je moet de veerspanning veranderen zoals mxjake al vertelde.