Aankoop quad

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
RidNick_Quaddriver
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RidNick_Quaddriver »

is het niet als een quad zwaarder is dan een bepaalde aantal kilo's dat men een rijbewijs b moet hebben , anders een motorijbewijs?
Tommy22
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Tommy22 »

van jacqmaer zal je zeker niet te klagen hebben als ge hem daar gekocht hebt
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

Tommy22 schreef:van jacqmaer zal je zeker niet te klagen hebben als ge hem daar gekocht hebt
Ik ken Jacqmaer al redelijk lang,heb er zelf 2 scooters 50cc en 250 cc gekocht.Altijd tevreden gweest. :duimhoog:
Persoonlijk denk ik dat de daelers zelf nog niet op de hoogte waren dat de king quads niet gehomologeerd zijn of waren.
Heb een paar keer telefonisch contact met suzuki België gehad en daar hebben ze gewoon verzwegen dat ze geen papieren hadden bij de kq. :x
Zij zullen gedacht hebben verkocht is verkocht en al de rest zal wel eens in orde komen :duimlaag:
Heb mijn kq bij een officiele suzuki daeler gekocht ondanks dat hij uit Duitsland geimporteerd is.
grt.Karl
Tommy22
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Tommy22 »

karl schreef:
Tommy22 schreef:van jacqmaer zal je zeker niet te klagen hebben als ge hem daar gekocht hebt
Ik ken Jacqmaer al redelijk lang,heb er zelf 2 scooters 50cc en 250 cc gekocht.Altijd tevreden gweest. :duimhoog:
Persoonlijk denk ik dat de daelers zelf nog niet op de hoogte waren dat de king quads niet gehomologeerd zijn of waren.
Heb een paar keer telefonisch contact met suzuki België gehad en daar hebben ze gewoon verzwegen dat ze geen papieren hadden bij de kq. :x
Zij zullen gedacht hebben verkocht is verkocht en al de rest zal wel eens in orde komen :duimlaag:
Heb mijn kq bij een officiele suzuki daeler gekocht ondanks dat hij uit Duitsland geimporteerd is.
grt.Karl
Mijn pa heeft er zijne moto gekocht en heel content van service enzo. ben zelf ook naar jacqmaer geweest of hij geen 2dehands quad had of wist staan, maar dat deed hij niet. heb toen er één particulier gekocht en ga ginder voor nazicht. hij is niet van de duurste en alles is goed nagezien. alleen spijtig dat ze alles voor een quad moeten bestellen.
Grizzlycrosser!!!
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Grizzlycrosser!!! »

GRIZZLY 700
---> GRIZZLY IS DE BESTE <---
karl
Quadrider
Quadrider

Bericht door karl »

Grizzlycrosser!!! schreef:GRIZZLY 700
?