E-ton laad accu niet op
-
Los Limbos
- Toeschouwer

E-ton laad accu niet op
Hey mede quaders
Ik ben hier nieuw en heb sinds 3 weken een E-ton Tornado voor wat leuke ritjes met dit mooie weer
Mijn probleem is eigenlijk dat mijn accu nioet opgeladen wordt
Ik heb de accu losgemaakt en doorgemeten en deze is goed maar op de klemmen tijden het opladen heb ik maar 6 Volt ipv 12 Volt
Weet iemand waar de spanningsregelaar zit en wat voor type dit en van welk merk scooter dit onderdeel af komt
gr
Ik ben hier nieuw en heb sinds 3 weken een E-ton Tornado voor wat leuke ritjes met dit mooie weer
Mijn probleem is eigenlijk dat mijn accu nioet opgeladen wordt
Ik heb de accu losgemaakt en doorgemeten en deze is goed maar op de klemmen tijden het opladen heb ik maar 6 Volt ipv 12 Volt
Weet iemand waar de spanningsregelaar zit en wat voor type dit en van welk merk scooter dit onderdeel af komt
gr
-
Los Limbos
- Toeschouwer

De lampen branden gewoon maar heb er maar 5,83 Volt terwijl er op de lampjes 12 Volt staat
Ik heb de spanning gemeten op de aansluitingen die ik op de accu aansluit
Dus zonder accu en dan heb ik iets van 6,20 Volt
Ik heb de draden gevolgd uit het blok maar dit waren er zo veel dat ik niet wist welke ik moets hebben maar op 1 draad heb ik een gelijkspanning van 43 Volt
Ook heb ik de spanningsregelaar gevonden ( denk ik ) Het was een aluminium blokje met koelribben erop maar deze wist ik niet hoe ik die door moest weten
Iemand een idee waar ik een elctrisch schema kan aankomen van de E-ton?
Weet ook iemand waar de spoel zit die de spanning opwekt in het blok?
gr
Ik heb de spanning gemeten op de aansluitingen die ik op de accu aansluit
Dus zonder accu en dan heb ik iets van 6,20 Volt
Ik heb de draden gevolgd uit het blok maar dit waren er zo veel dat ik niet wist welke ik moets hebben maar op 1 draad heb ik een gelijkspanning van 43 Volt
Ook heb ik de spanningsregelaar gevonden ( denk ik ) Het was een aluminium blokje met koelribben erop maar deze wist ik niet hoe ik die door moest weten
Iemand een idee waar ik een elctrisch schema kan aankomen van de E-ton?
Weet ook iemand waar de spoel zit die de spanning opwekt in het blok?
gr
-
Los Limbos
- Toeschouwer

-
Los Limbos
- Toeschouwer

-
Los Limbos
- Toeschouwer