Word er ook mee gereden?
Voor 4 jaar oud te zijn ziet ie er héél nieuw uit
Er wordt zelfs veel mee gereden, wel bijna altijd op de weg. ben nog maar een keer of 4 de modder in geweest.
Dat zegt iedereen als ik zeg dat hij 4 jaar is. Hij is van 2003.
Hij had toen ik heb kocht nog geen 1000km, heb een tijdje zonder km-teller gereden en nu met trailtech is hij juist de 1000 gepasseerd.
misschien een stomme vraag maar waarom heb je geen netjes in je nerfbaars stekken of ben je aan het wachten op een andere kleur? een zeer mooie Z en inderdaad goed onderhouden .
Ik zou baanbanden leggen op douglas of ITP velgen.
Kost wat meer, maar dan kun je 10" velgen nemen en setje wisselen als je toch eens offroad wilt!
Setje spoorverbreders zou ook fijn zijn denk ik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
vanpee jelle schreef:misschien een stomme vraag maar waarom heb je geen netjes in je nerfbaars stekken of ben je aan het wachten op een andere kleur? een zeer mooie Z en inderdaad goed onderhouden .
De reden waarom de netjes er niet zijn is, ik heb de nerfbars vastgezet op de draaibank om te polijsten en toen de netjes deraf gedaan. de tijd (lees goesting) om ze der terug op te zetten is er nog niet gekomen.
zoiezo ga ik wsl andere nerfbars zetten. baanbanden en silver tec nerfbars van goldspeed dit zou ik nog graag verandert zien.
misschien ook nog een silver tec bumperke.