BQR Montleban [foto's online]

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

BQR Montleban [foto's online]

Bericht door No Limit W-tec »

Chrono 5de tijd
Kwalificatie 2de tijd

Eerste reeks kopstart 3de finish
Tweede reeks kopstart 3de finish

Nog wat aanpassing aan de lijnen rijden op harde baan, maar komt wel in orde.

Later volledige uitslag.
Laatst gewijzigd door No Limit W-tec op ma 07 mei, 2007 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
speedyke80
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: za 05 feb, 2005 23:20
Locatie: Antwerpen (Kontich)

Bericht door speedyke80 »

jaja, het seizoen is heftig begonnen, het gaat dit jaar weer snel gaan bij ons, de inters.
Jan heeft toch mooi mee voorin gereden, sjiek, het parkoer kwam er toch zwaar bij te liggen in de bochten! En veel stenen, ik voel en zie het aan men oog, blauw oog aan over gehouden :| , een steen recht op men bril.

up naart volgend weekend in Libin
YAMAHA 450 YFZ
gesponsord door:
VLS, PIRANHA RACING, TEGELBEDRIJF DAELEMANS, GRIP GEAR (seatcovers)
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ging er blijkbaar chaotisch aan toe omdat organisator los van BQR beslist heeft om naast het overvolle programma van BQR er nog endruance tussen te proppen, resultaat : twee keer tot rond 9 u wedstrijd :verymad:

't Ja 't blijven Walen hé... De Swa terecht boos ! Volgende week ben ik present in Libin !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Resultaten

Jan Vlaeymans 3/3/5/4, finaal 4de
Nikky Vaes 10/10/8/9, finaal 8ste

Sterke prestatie oa van Marc Bolland, hou die zeker in de gaten. Mooi van Nikky ook, mooie start van het seizoen.

Stefan Haesendonckx mindere dag ?
Wat is er gebeurd met S. Piron ? Niet aangekomen in derde reeks en niet gestart in vierde
Wat is er gebeurd met de Peshons ?

Bij Nationalen Doppagne blijkbaar last van de stress... Kan druk blijkbaar niet aan en presteert stuk minder dan in endurance.

Jan heeft zich mooi laten zien, telkens kopstart en de rest achter zich houden voor paar ronden. Nu nog wat ervaring opdoen op de harde banen om de rest langer af te houden. Op BQR moet je perfecte lijnen rijden of je wordt erop afgestraft. Is niet zoals in MCLB waar je bijna verplicht bent om gewoon de moto sporen te volgen. Ook de lange reeksen en direct volledige weekend is nog even wennen.

Niemand gelooft dat Jan zijn motor 100 % standaard is. Neemt losweg iedere keer kopstart tegen al de geprepareerde machines :lol: . Volgende week ga ik weddenschappen aan : wie één niet origineel onderdeel vindt op het motorblok krijgt 2500 € korting op nieuwe W-tec :knikduim:

BQR ligt wel heeeeel hoog, dit is echt kweekschool van quadtalent. Als je ziet dat Jan in MCLB zowat iedereen naar huis rijdt met lengten voorsprong en hier echt moet knokken en 110 % moet rijden voor podium dan zegt dat toch iets. MCLB is echt maar een eilandje in de quadwereld. Denk dat dit toch de ogen zal openen van sommigen om terug op de grond te komen.

Seizoen ziet er veelbelovend uit voor Jan, hele mooie wedstrijden waarin hij echt 200 % moet strijden. Aangezien alle wedstrijden van eerste tot laatste mee tellen voor kampioenschap zal het erop aan komen om vooral geen nul reeksen op te lopen en steeds in de top 5 te blijven. De overwinningen gaan er op termijn wel terug aankomen en dan zou het wel nog eens heel mooie strijd kunnen worden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

awel, zo als toeschouwer ziet ge het toch ns allemaal anders dan op de baan zelf :-)

Mooooie wedstrijden gezien, echt nie te doen. Doppagne ging toch goe vond ik, zelf een keer van laatste positie naar vierde gekomen... Starts enzo waren minder.
En de inters man man, daar ging het heel hard. Jan inderdaad sterk gereden maar tis gelijk hij zelf ook zei, tis een heel reek "pomp open", effe een minder bochtje bij wijze van spreken en twerd afgestraft...
Nikky Vaes enorm sterk gereden want hij heeft tussendoor ook nog ns enduro gereden, weliswaar geen hoog niveau daarin, maar hij moet toch aar rijden...
Heel ferme prestatie! Stefan had in kwalificatie nerfbarre afgebroken dus ni kunnen kwalificeren. Dan in de eerste reeks nipt tweede, dus net niet naar A gemogen. Volgende reeks gemakkelijk gewonnen dus dan naar A, maar dan helemaal vanachter moeten vertrekken en tis ni da ge zo rap maar voorbij steekt... Dus je moet echt zien da je meteen goed gekwalificeerd bent, want anders ist moeilijk op te halen. Hij had dus niet echt minder dagje, ma twas dus altij vanachter beginnen... Bjorn (speedyke) zag een reeks allemaal sterrekes en kmoet zeggen hij ziet er stoer uit zo :-) Ook hij best goe gereden. Want eerlijk: het niveau van zelfs die B's ligt echt wel hoog. Ik denk da nimmer simpel is om in de A's te geraken...

S Piron ging niet gelijk anders... kweet ni wa et was.
Langs de andere kant ware er weer veel waar van ge ni verwacht da ze vanvoor rijden, die daar dan wel itten. Tga een mooi jaar worden, qua spanning toch. :-)

Jep en twas een heel laaaaat weekend, scandaleux! Maarja, mijn pa kon het niet verhelpen spijtig genoeg... geprobeerd maar het heeft niet geholpen...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
coen
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 08 mei, 2005 16:36
Locatie: monaco

Bericht door coen »

heeft brems ook mee gedaan en hofmans
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: do 03 nov, 2005 18:23
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Wie heeft er eigenlijk gewonnen?
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

coen schreef:heeft brems ook mee gedaan en hofmans
Nope

@quadracer 74: bij de inters?

guy meertens...
(uitslag: http://www.chronolux.net/classements/20 ... lasses.htm )
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

@no limit: je hebt wel lef :p, maar als je er zoveel geld op in durft te zetten zal je wel gelijk hebben :duimhoog: :duimhoog:

Toegevoegd na 8 seconden:

@no limit: je hebt wel lef :p, maar als je er zoveel geld op in durft te zetten zal je wel gelijk hebben :duimhoog: :duimhoog:
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Het blijft toch een pracht van een circuit daar, één van de mooiste waar BQR cross op houd, naast Houffalize en Bockholtz :rock:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

toch knap van jan voor zijn eerste grote bqr wedstrijd,na nog een paar weekends zal hij wel die podiums gaan opzoeken :tongduim:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
den aertgeerts
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 81
Lid geworden op: wo 07 mar, 2007 17:33
Contacteer:

Bericht door den aertgeerts »

bqr heeft to weer eens getoont dat het no niets veranderd is dan 5 jaar geleden als jan me gisteren belden om kwart voor tien moest hij no mega ver naar huis want was een half uurtje weg en het niveau kan mss hoog liggen zeg ik niets van maar laat meertens en de andere toppers eens komen naar een westdorpe of andere mclb cross dan geeft jan ze op hun doos zet ik men geld op je kan gewoon die circuits ni vergelijken met mekaar zie naar frankrijk daar rijd jan de laatste reeks al zesde en was als ik me goed heriner meertens niet in zen buurt maar maakt hij no de laatste ronde een slipper maar toch dat zijn crossparcours geen bqr pleintjes ben gisteren no maar eens in de ardennen geweest als men dan weet dat bqr daar altijd wedstrijd heeft waarom dan altijd die domme parcours daar zou men als men moeite doet de mooiste naruutrlijk circuits kunnen vinde dat men maar wil en je gaat me ni vertelle dat er geen enkele boer bereid is om zijn stijl weides uit lenen er zulle er mss moeilijk doen maar to niet allemaal zeker en als men dan weet dat men in bastogne en super mooi circuit heeft liggen en men geeft dan een cross 5 km verder op een wei vind ik nogal dom het zelfde met rognee heb vernomen als men zo een cicuit afhuurt dat men drie honderd inkommen moet hebben aan 10euro om uit de kosten te komen en dat kan bqr to voorleggen zou ik denken e ps jan goe gereden en binne een paar weken zul je er wel eens een paar winnen
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 703
Lid geworden op: do 10 feb, 2005 14:25
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door QuadGirl »

wa een antwoord is dat nu weer. Gebruik eerst ns leestekens dat het al meer leesbaar is. En ja, Jan zal ze MISSCHIEN allemaal naar huis rijden op een andere baan, maar misschien ook niet, want hoe was het in Komen vorig jaar?
Dat is toch ook zon parkoer en tis nu niet dat hij lengtes vor had eh.

En wat weet gij er van, tis de moeite ni dat ge gereden hebt bij de BQR... Vooraleer zon dingen te zeggen, gebruikt uw kopke dan ns. Twas schandalig laat, dat heb ik ook al geschreven, en nikolas ook, maar wij doen dat op fatsoenlijke manier. En ge weet niet wa er allemaal aan de hand was enzo. Maar dan nog, zo laat mag het niet worden, maar niemand is perfect. Mijn pa heeft moeite gedaan maar het mocht niet baten. Da zal het karakter van een Waal zijn zeker.

Maar om da ineens alles te gaan afbreken is heeeeel zwak hoor. Jij weet begot niet welke parkoers de BQR de laatste tijd heeft, dus mond dicht asjeblieft, want er zitte hele mooie banen bij en dan nog: elke andere bond geeft ook al crossen op een "stoem" maïsveld.

Mensen, mijn excuses voor dit antwoord, maar ik moest hier gewoon op reageren.
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 7138
Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
Locatie: Beselare
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Qua timing kan niemand beter doen dan MCLB, daar loopt alles qua timing perfect maar daar zijn terug andere minpunten : hebben geen oren naar opmerkignen van quads, inspraak in kalender mbt proeven op data grote wedstrijden is al helemaal niet mogelijk en de jumps liggen er vaak meer als raketlanceerbasis dan wat anders, zo heeft iedere bond zijn minpunten wel.

Dit weekend lag de oorzaak van de vertraging niet bij de BQR maar bij organisator die op eigen houtje endurance wilde tussen prammen.

Jan moet idd nog wennen aan harde banen zoals dit weekend en ook Comines. Zoals Kevin zegt zie ik Meertens niet winnen op een MCLB baan zoals Stekene, Bassevelde, Beervelde,... Denk dat als hij de putten daar ziet hij na de eerste reeks al inpakt. De BQR toppers zijn niet gewoon van in het zand te rijden, kijk maar naar hun resultaten in de zandwedstrijden, komen er meestal niet aan te pas. De enige die de twee blijkbaar wel perfect verteert is Brems maar wees maar gerust dat zijn partner in crime Flymans vlug zal volgen op de harde banen. Dit weekend Libin en dan nog eens 5 u van Floyon en hij gaat al hele stap verder staan. Watch out !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Plaats reactie