idd die tussenstops zijn zéér hard nodig, 't is droog en warm voor iedereen hé,
't was wel een lange rit voor mij alweer Heverlee_Tienen_st-truiden_Tongeren_Riemst_veldwezelt_eigenbilzen (dan kwam de groep erbij)_Alden Biezen_St-Truiden_Hasselt (daar heb ik de groep verlaten)_diest_leuven_Heverlee, dus zoals je dan zelf weet moet je af en toe eens stoppen om bij te tanken hé
ICHE schreef:idd die tussenstops zijn zéér hard nodig, 't is droog en warm voor iedereen hé,
't was wel een lange rit voor mij alweer Heverlee_Tienen_st-truiden_Tongeren_Riemst_veldwezelt_eigenbilzen (dan kwam de groep erbij)_Alden Biezen_St-Truiden_Hasselt (daar heb ik de groep verlaten)_diest_leuven_Heverlee, dus zoals je dan zelf weet moet je af en toe eens stoppen om bij te tanken hé
jaja je hebt gelijk dan moet de quad en zijn eigenaar is bijgevuld worden!
ik heb nu terug enkele drukke weekenden, maar zaterdag lukt voor mij ook wel regelmatig hoor (voetbal is nu toch gedaan), en zondag namiddag is ook goed, behalve de eerste 2 weekenden nu is het moeilijk zaterdag en zondag, maar we gaan zeker eens afspreken.
ICHE schreef:ik heb nu terug enkele drukke weekenden, maar zaterdag lukt voor mij ook wel regelmatig hoor (voetbal is nu toch gedaan), en zondag namiddag is ook goed, behalve de eerste 2 weekenden nu is het moeilijk zaterdag en zondag, maar we gaan zeker eens afspreken.