Ik moet er wel bij mij bij zeggen dat het om het vorige model ging, hoe dat met het nieuwe model is weet ik niet. Zal eens wat reviews gaan lezen op Autoweek.
Net op Autoweek gelezen, niks negatiefs gevonden behalve veel mensen die last hebben van rammeltjes en kraakjes. Maak je dus maar geen zorgen
Ralph schreef:Net op Autoweek gelezen, niks negatiefs gevonden behalve veel mensen die last hebben van rammeltjes en kraakjes. Maak je dus maar geen zorgen
Als je veel geld betaalt voor een auto, mag je toch ook verwachten dat je geen tikkende geluiden in je dashbord hoort? Verschrikkelijk gewoon, ik koop me dus nooit een Suzuki.
Ik wil ook geen VW meer heb een nieuwe Golf 3 gekocht in der tijd en bij 100.000km moter erdoor ?
antwoord van de garage zijn er zo veel met dit probleem ? dus voor mij is het nu peugeot of suzuki
mijn eerste auto was suzuki swift 1,3liter GTI 16Valve twin cam en nadien een samurai nooit problemen mee gekregen dus suzuki voor mij
peet #77 schreef:Ik wil ook geen VW meer heb een nieuwe Golf 3 gekocht in der tijd en bij 100.000km moter erdoor ?
antwoord van de garage zijn er zo veel met dit probleem ? dus voor mij is het nu peugeot of suzuki
mijn eerste auto was suzuki swift 1,3liter GTI 16Valve twin cam en nadien een samurai nooit problemen mee gekregen dus suzuki voor mij
ik heb al 2 volkswagens gehad en ik heb er geen enkel probleem mee gehad!
maar ik heb van mensen ook al klachten gehoord sedus ieder merk zal wel iets hebben!